maandag 17 oktober 2011

Haircompany Teamchallenge

Degenen die mij op twitter volgen weten het denk ik al wel, ik ben vandaag naar de kapper geweest om mijn haar te laten verven. Even in het kort wat de teamchallenge in houdt.

Er zijn in Hoofddorp vier filialen van de kapsalon Haircompany (Markenburg, Marktplein, Tussenweg en Genderenplein). Deze vier filialen gaan de strijd aan en hebben ieder een model die zij gaan verven (misschien ook knippen) en die modellen worden dan in de visagie gezet en er volgt een fotoshoot. Het model van het winnende filiaal wordt op posters opgehangen in de filialen. Leuk? Hartstikke leuk, want ik ben model voor Marktplein.
Vandaag is mijn haar geverfd en de rest gaat woensdagmiddag/avond plaatsvinden. Ik vind het super leuk allemaal!
Als je alvast een paar foto's wilt zien, klik dan op 'lees meer'.



dit is de 'VOOR' foto (make-uploos want ik dacht de er proefmake-up opgedaan zou worden .. not)
mijn haar werd in lagen gekleurd, dit is de eerste laag
na de eerste laag, gingen de dames mijn haar touperen, dat voelde fijn.. maar niet heus.. dit is het resultaat
en toen moest het een half uur intrekken. En mijn lieffie op de achtergrond maar wachten ;-)
met flits en zonder flits, maar ik vind dat je het op de foto niet goed ziet.. dus jullie zullen het resultaat van woensdag af moeten wachten!!!

Zou jij je haar verven of in een model laten knippen wat je niet gewend bent voor een fotoshoot? Ik wel!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...