zondag 23 oktober 2011

Nelly.com gewonnen dankzij Fashionchick

17 oktober 2011, dat was een gekke dag..

's ochtends werd mijn haar in verschillende rode tinten geverfd voor de Teamchallenge waar ik ook over geschreven heb.

Onderweg naar huis kreeg ik een ontzettend leuk mailtje van Marlies van Fashionchick. Namelijk:


Wow, ik wist NIET hoe ik moest reageren! Ik zat naast mijn vriend in de auto en ik zei: "MOET JE KIJKEN!" Liet mijn telefoon zien en zijn reactie is dan zo lekker droog he: "Ja hoor, tuuuuurlijk".

Ik heb het toen even laten bezinken, ben wel op de website gaan neuzen, maar ik wilde voorkomen dat ik teveel dingen ging kopen die ik echt niet nodig heb. Hoge schoenen die ik heel gaaf vind, maar absoluut niet op kan lopen bijvoorbeeld.
Het komt me echt zo goed uit dat ik dit gewonnen heb. Ik ben ook echt toe aan een nieuwe garderobe omdat een hele hoop kleding me te groot is geworden en ik nu echt geen geld heb in verband met dubbele lasten. Ik ben zo blij met dit shoptegoed!
Een dag later, kon ik het niet laten en heb wat besteld. Vrijdag (21-10) is dat binnen gekomen. Kijk met me mee na de klik:




love this!
shirt voor mijn vriend van Dr.Denim Jeansmakers 29,95

enkellaarsjes! Ik ben echt verliefd!!!! De rits zit aan de buitenkant. 47,50
Ik had gewoon een zwart vest nodig, lekker simpel. ICHI 34,95
Natuurlijk heb ik hier dan niet voor betaald, maar ik wilde jullie laten zien hoe bescheiden ik begonnen ben met bestellen. Ik weet eigenlijk wel zeker dat er nog minimaal een paar schoenen bij gaat komen :-). Verder weet ik het nog niet zo goed. Ik denk dat ik de helft uit ga geven aan winterspul en wat ik over houdt voor het voorjaar/zomer 2012.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...