maandag 31 oktober 2011

Officieel filmpje van de Beautyglossparty van 22 oktober.



Dit filmpje kwam online op 28 oktober jl. en wilde ik toch even met jullie delen. Wat is het filmpje super mooi geworden! Ik kom zelf niet in beeld, dus je hoeft ook niet naar me te zoeken, haha.


Onderstaand filmpje werd afgespeeld tijdens de Beautyglossparty, allebei gefilmd en gemonteerd door Stormchasers. Gaaf!



Zo zijn jullie er toch een klein beetje bij geweest!

Wat ik persoonlijk erg leuk vind is dat Mascha een filmpje heeft gemaakt waarin ze bezoeksters bedankt voor cadeautjes. Ik heb Mascha op het feest zelf helemaal niet 'van dichtbij' gezien, echt super jammer, maar er zijn heel veel meiden met haar op de foto gegaan en hebben haar dus cadeautjes gegeven. Hieronder bedankt ze daarvoor. Lief!


Ik heb meteen contact opgenomen met Mirjam waar ze die mooie rozenkwarts steen gekocht heeft, die wil ik ook!

Volgend jaar ga ik denk ik wel weer, ben jij al enthousiast?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...