dinsdag 11 oktober 2011

Senequier webshop (+winactie!)

Als je 'Senequier' op Google intikt, dan is het eerste wat je ziet de webshop van Mary-Ann Ferris, waar ik jullie wat over wil vertellen. Als tweede zie je Cafe Senequier in St. Tropez, dat is meteen een mooi sprongetje naar hoe Mary-Ann op de naam van haar webshop kwam.


Mary-Ann: Ik geniet van de mooie dingen van het leven en ga graag en veel op reis. Voordat ik ondernemer was zag ik veel kansen liggen. Ik was altijd dolenthousiast over producten die niet of moeilijk in Nederland te koop zijn. Ik stelde me dan ook vaak de vraag, hoe ik het één met het ander kon combineren, en maakte in elk geval mijn notities. Maar ook in Nederland kom ik erg leuke artikelen tegen, terwijl ik aan het shoppen ben, of in magazines aan het bladeren ben. Na mijn laatste bezoek aan St. Tropez in 2006, en zittend op het bekende terras "Senequier", bekeek ik de naam nog eens en dacht, die naam ga ik maar eens onthouden...     (klik 'lees meer' voor info + winactie!)



De producten waar ik het meest enthousiast van werd op deze webshop zijn:

brilhouder popje 7,95
mijn brillen slingeren overal rond, dus ik kan er wel een paar gebruiken, heel erg grappig!

bootchain 12,50
de laars zelf is niet mijn smaak, maar die ketting is zo gaaf! Kun je ook oude laarzen weer mee opvrolijken!


Zo kan ik nog wel even doorgaan, want zoals je ziet zijn er zoveel verschillende producten te vinden op Senequier. Voor jong en oud, groot of klein budget, echt voor elk wat wils dus! Neem zeker even een kijkje!

Op Senequier zie je de hele maand oktober ook de mooie artikelen in de stijl van Pink Ribbon. Een deel van de opbrengst gaat natuurlijk naar de stichting Pink Ribbon.

En wat zou een artikel over een webshop zijn zonder een winactie?

In samenwerking met Senequier mag ik twee armbandjes weggeven. Je maakt kans op 1 armbandje en welke je krijgt is een verrassing! Dus er zijn twee winnaressen!

Wat kun je winnen?
t.w.v. 14,95
t.w.v. 1,50
Nog een leuk extraatje; de twee winnaressen krijgen 10 % korting op hun eerste aankoop!

Wat moet je doen om kans te maken:
1. Volg Fashion Cranberry en Senequier op Twitter.
2. Stuur via Twitter het volgende berichtje: Ik maak kans op een mooie armband van @Senequier_nl via @fash_cranberry op http://bit.ly/pjlCqe RT en maak ook kans!
3. Volg Senequier op Hyves en Facebook
4. Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie mijn Facebook pagina ook zouden willen 'liken'. Volgen jullie mij ook al op Bloglovin
5. Laat hier onder in de comments achter wat je hebt gedaan en je linkje van je tweet. Laat ook je e-mailadres achter zodat we contact kunnen opnemen als je gewonnen hebt!

Deze actie loopt tot en met zondag 30 oktober 2011.

3 opmerkingen:

  1. Jolanda Heijkoop29 oktober 2011 om 20:33

    Liked shared followed and Tweet!
    Helemaal leuk!

    Groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke armband die overal bij past! Ik volg jullie beiden op FB en twitter en Bloglovin'. Emailadres zet ik liever niet zo in het openbaar dus je kan me DMen :).

    De tweet is ook geplaatst: http://twitter.com/#!/JBVr/status/130623933413195776

    Eens kijken of ik mijn wachtwoord van Hyves nog weet, want daar maak ik erg weinig gebruik van ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke actie. Ik volg je blog en volg je natuurlijk ook op twitter: @rilana213 en heb de tweet geplaatst
    http://twitter.com/#!/rilana213/status/130624456455503872
    Je hebt van mij ook een +1 gekregen
    en een like op facebook.
    Het enige wat ik nu nog kan doen is duimen en nog eens duimen!!!
    rilana@zeelandnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...