zondag 30 oktober 2011

Shoplog || Action

Afgelopen vrijdag was ik bij Action. Aangezien wij er in Huizen geen hebben, en ik nu in de buurt was, ben ik naar Action in Amersfoort geweest. Het is al een tijd geleden dat ik daar voor het laatst was, ik denk dat ik nog in Leusden woonde toen.

Enya hielp mee met foto's maken



Hello Kitty stickers per 2 vellen 69 cent
kaarten in bewaarbox: 3,69 // 3D blok: 1,09 // 3D kit: 1,49 // 3D foampads 22 cent
spierbalsem 250ml: 2,69 // warmtepleisters: 0,99
De spierbalsem ruikt best sterk en heeft wat weg van producten zoals de Vicks Vaporub
eau de parfum: 1,59 // nagellak 7ml 45 cent per stuk
tanktop: 2,00 // sjaal/muts: 79 cent
Ik had ook nog twee simpele t-shirts voor mijn vriend, een witte en een zwarte, maar dat vond ik niet zo boeiend om online te zetten. Deze waren 2,45 per stuk. Ideaal voor onder een trui bijvoorbeeld. Mijn vriend slijt ze bij het leven in ieder geval.

Heb jij laatst nog wat leuks gekocht?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...