maandag 24 oktober 2011

Verslag Beautyglossparty 22-10-2011

mijn outfit: colbert HEMA // jurkje H&M // pumps Shick*




Iets voor 12:00 uur kwam ik aan bij de behoorlijk lange rij die voor de Koepelkerk in Amsterdam stond. We stonden echt midden op de weg en auto's kwamen van twee kanten die dus moeite hadden om langs de rij te komen. Er vroeg zelfs iemand in een auto (toevallig aan mij) waarom we zo stonden. Natuurlijk zei ik dat we voor de Beautyglossparty in de rij stonden, het enige wat hij uit kon brengen was dat hij langzaam langs de rij zou gaan want hij wilde die mooie meiden toch niet raak rijden.. Uhuhh.. rare vent haha.
Maar goed.. de Beautyglossparty dus.. wat was dat leuk zeg!
Mijn vriend was met me mee maar die ging lekker de stad in. Gelukkig had hij voor mij kleren en platte schoenen bij zich, want daar was ik een paar uur later heel erg aan toe!
Bij binnenkomst werd je jas netjes in een garderobe opgehangen en kon ik in de rij gaan staan om mijn kaartje te laten scannen. Meteen daarna werd er een tasje in mijn handen gestopt met drie bonnetjes, 1 voor een gratis blikje redbull, 1 voor een gratis bagel en 1 voor een gratis cupcake. Damn wat was die cupcake lekker trouwens!
met mijn telefoon gemaakt, dus beetje mindere kwaliteit
Ik vond het ontzettend spannend om in mijn eentje naar een event als deze te gaan, maar aangezien ik het gewoon niet wilde missen heb ik het gewoon gedaan! En wat blijkt, ik was maar een kwartiertje alleen ofzo. Ik hoorde achter mij namelijk twee meiden iemand aanspreken omdat zij zo alleen stond. Ik heb me toen omgedraaid en gezegd: "Hoi, ik ben ook alleen." En wat bleek nou? Hartstikke leuke meiden natuurlijk! En nog mijn eigen leeftijd ook haha, daar was ik van te voren namelijk een beetje bang voor. Ik dacht dat er een hele hoop 15-jarigen op af zouden komen. Dat was ook wel zo, maar gelukkig voor mij ook wat 20+'ers. Begrijp me niet verkeerd, ik vind iedereen die jonger is hartstikke lief, maar ik heb wat meer gesprekstof met iemand van mijn eigen leeftijd op de een of andere manier. Zo ben ik dus gezellig met Aniek, Maeve en Maria meegelopen de hele middag.

Het feest werd geopend door Blonde Beats. Wow, zij zongen echt goed, en swingde de pan uit! Top begin van een leuk feest! Na dit vrolijke optreden kwamen Mascha en haar co-host Nadia Palesa op het podium en zag je hoe blown away Mascha was van de opkomst. Hoeveel bezoekers er op HAAR feest waren, deed haar wel wat, dat kon je goed zien. Ik kreeg er echt tranen van in mijn ogen, want stel je voor dat er zoveel mensen op jouw feest(je) komen, super leuk toch!?
Met de meiden zijn we eerst bij de stand van Rimmel gaan kijken want je kon er drie producten voor 15 euro kopen. Dit heb ik ook gedaan. Ik heb de Stay Matte Foundation in de kleur 200 Soft beige. Mijn tweede aankoopje is de mascara Lash Accelerator en als laatste een mooie kleur nagellak namelijk 400 Blue Vogue. Leuke aankoopjes die ik lekker uit ga proberen. Ik gebruik eigenlijk nooit foundation, dus ik ben benieuwd.

Hierna zijn we even lekker gaan zitten op een van de witte bankjes langs de catwalk met een bagel. Wat was die lekker! Zo heb ik een beetje met Aniek zitten kletsen en kwam ik er achter dat zij een heel erg leuke pagina op Hyves heeft en hopelijk binnenkort een eigen website.
Vanuit hier besloten we om eens boven te gaan kijken, want ik had al gelezen dat Lush er zou staan met een stand, dus ik had al centjes meegenomen om daar in ieder geval wat te kopen. Eenmaal boven moesten Aniek en ik al uitpuffen van de trap haha, dit was zo grappig. We zijn daarna eigenlijk meteen in de rij gaan staan voor een handmassage van twee dames van Lush. Heerlijk! Je kon uit verschillende massagebars kiezen. Twee vielen er voor mij al af want ik hou echt niet van vanille! Ik koos de massagebar die ruikt naar mango en citroen. Het was super lekker, enig nadeel was dat het niet supersnel introk en dat er nu vlekken op mijn jurkje zitten omdat ik steeds met mijn arm er tegenaan kwam. Je ziet op onderstaande foto ook dat heel mijn arm nog glimt.
We hebben nog even gezellig gebabbeld met de twee makers van de webshop van Mascha, ik ben de namen vergeten.. excuse me!!! Maar er was er een in ieder geval zo galant om een foto van Aniek en mij samen te maken. Heel erg leuk.
Op de bovenverdieping stonden onder andere een stand van WIT. Hier konden meiden met korting hun tanden laten bleken. Wat wel grappig was, toen wij daar even stonden te kijken lag er dus iemand in de stoel die behandeld werd. Ik kon geen gezicht zien, maar achteraf bleek dit Mirjam van LaMoon te zijn. Ik had zelfs oorbellen van haar webshop in, maar ik heb Mirjam daarna helemaal niet meer gezien. Toen ze me rond 16:00 uur twitterde waar ik uithing was ik echt net vertrokken. Jammer!!!
Daarnaast stond L'Occitane en Provence met een stand met heerlijk geurende spulletjes! We kregen hier een gegeurd lint om, met de tekst "L'Occitane en provence". Oh... my... God... dit ruikt zo lekker! Ik zit er nu nog aan te snuffelen. Helaas verkochten ze het parfum niet, maar als ik het ergens tegen kom in de winkel dan is ie van mij!!! Heerlijk! Weet iemand de naam van deze parfum want op de website kan ik hem niet vinden?!?
Ik ben nog even in de rij gaan staan bij Lush omdat ik toch wel heel erg graag wat wilde kopen. Ik kocht toen de Snow Fairy douchegel 250g en een Tiny Hand. Heel graag wilde ik ook Lemony Flutter hebben, maar deze bleek uitverkocht. Maar als ik een half uur later terug zou komen dan zouden ze er weer zijn. Dus dat heb ik ook gedaan natuurlijk. Dit was de eerste keer ever dat ik wat gekocht heb van Lush en het is echt niet de laatste keer geweest. Heerlijke spullen!

We besloten hierna naar beneden te gaan want Tom Sebastian ging vragen beantwoorden over beauty. Dit wilden we ook niet missen natuurlijk! We hadden hem stiekem boven al gesproken maar hij zei al tegen ons dat we goede vragen moesten bedenken. Aniek en Maria waren zo stoer om een vraag te stellen en mochten op het podium. Natuurlijk werd hun vraag beantwoord! Ik kon zelf niks bedenken om te vragen, maar vond het wel leuk om te zien dat zij hun stoute schoenen aantrokken en het podium op klommen!
ziet Mascha er niet prachtig uit in haar Karen Millen jurkje! Lovely!
Over stoute schoenen gesproken, ik had behoorlijke hakken voor mijn doen aan, dus ik begon steeds meer last van mijn voeten te krijgen. Ik besloot om na deze vragenronde met Tom Sebastian nog even naar Lush te lopen(strompelen) om mijn eigen Lemony Flutter te halen en daarna naar huis te gaan. Ik vond het zo jammer dat ik twee uur eerder weg ben gegaan want ik heb wel het idee dat ik nog wat gemist heb. Bijvoorbeeld Beertje van Beers, helemaal niet meer gezien! Ja, ze kwam me tegemoet toen ik de trap omliep richting Lush, maar dat was het eigenlijk. Jammer jammer! Ik heb afscheid genomen van de gezellige meiden en hoop ze nog te spreken want ik vond het heel gezellig. (nu ik dit typ komt er een mailtje van Aniek binnen, leuk!!!)
Ik vond het ontzettend leuk en goed georganiseerd!!!! Ik heb niet eens alles besproken van dit feest, maar ik hoop dat ik een goede indruk heb gegeven.
De goodiebag die ik meekreeg was ook erg goed gevuld! Ik miste wel twee producten die van te voren wel genoemd waren dat die er in zouden zitten, maar alsnog een hoop leuke en fijne producten.

Mijn vriend stond buiten al op mij te wachten met mijn kleren en platte schoenen, ben dus even terug naar binnen gegaan om me op het toilet om te kleden, oh wat een verademing om dan een lekkere legging een vest en lage schoentjes aan te trekken. Met mijn mannetje ben ik nog eventjes de dam opgelopen want er was kermis. Hier heb ik zelf niet zo veel mee, maar het was wel leuk om eens te kijken.
We hebben bij de bijenkorf koffie gedronken en sloten hierbij een lange leuke vermoeiende dag af!

Ik hou echt van deze pumps van Shick*, maar je moet wel een getraind hakkenloopster zijn haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...