zondag 6 november 2011

Bestelling binnen || Nelly.com

Carilyn Nelly Shoes - 47,95



Prong Bracelet - 4,95
Bonnie Skirt - 18,50
Bambi Beach Bag - 4,95
Dit is echt met stip op 1 mijn lievelings schoenendoos!!!
binnenkant schoenendoos... ahhhwww kijk die teksten (klik voor groter formaat)
vergeet ik bijna deze schatjes die in de schoenendoos zaten.. wat zijn ze mooi! maar wat is de hak hoog!! Mijn nieuwe liefde JC Rumbles! Wees welkom :-) Ze kosten 185,95
Ik had nog twee items binnengekregen van Nelly.com en jullie maken daar kans op in mijn nieuwe winactie die binnenkort online komt... Yay or nay? ;-) 

Hier zien jullie mijn eerdere bestelling van Nelly.com

Note: ik heb voor deze bestellingen niet betaald, maar gebruik gemaakt van het shoptegoed wat ik 17 oktober jl. gewonnen heb bij Fashionchick.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...