maandag 7 november 2011

Deel mee in mijn vreugde (winactie!)

Natuurlijk hadden jullie het al gelezen, ik heb afgelopen 17 oktober *1000 euro* shoptegoed gewonnen bij Fashionchick om uit te geven bij Nelly.com. Dit wil ik graag met jullie delen, ook omdat mijn weblog dit jaar 1 jaar bestaat! Is dat leuk of is dat leuk? Lees hieronder wat je kunt winnen en wat je er voor kunt doen.

jurkje van Vila maat S
Silk Finish Lipstick 'Hot Red'

Er zijn dus twee winnaressen na deze winactie! Maar let wel op dat het jurkje maat S (small) is. 
Wat moet je doen om kans te maken op een van deze twee leuke artikelen?

1. Volg mij op Bloglovin en like dit bericht.
2. Volg mij op Twitter en bericht het volgende: Ik maak bij @fash_cranberry kans op een mooi jurkje of een lipstick, doe ook mee en maak kans. RT=lief!
3. Like mijn Facebook-pagina.
4. Laat een comment achter wat jij het leukst zou vinden om te winnen, vind je het allebei leuk is ook goed natuurlijk. Het volgen op Bloglovin, Twitter en Facebook is niet verplicht, maar zou ik wel erg leuk vinden en vertel in je comment ook even wat je gedaan hebt met een linkje of je loginnaam.

Wees bereikbaar! Als je meedoet aan deze winactie zorg dan dat ik contact met je op kan nemen als je gewonnen hebt! Geen contactgegevens = geen deelname.

Deze actie loopt tot en met 30 november 2011 23:59 uur.

Deze winactie is alleen voor degenen met een geldig adres in Nederland. (Sorry lieve Belgische meiden, jullie mogen de volgende keer weer mee doen!)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...