maandag 28 november 2011

Haar geverfd!

Dit soort spontane acties, is echt typisch iets voor mij. Als ik bedenk dat ik mijn haar wil verven en ik twijfel er een beetje over dan is er niet veel voor nodig om mij over te halen. De verpakking van John Frieda stond me al een tijdje aan te staren, maar vandaag had ik er gewoon zin in. Ik vond het rood niet zo leuk meer en vond het tijd voor weer een nieuwe frisse kleur! Het liefst zou ik er ook een dip-dye tegenaan gooien, maar dat gaan ze op mijn werk niet zo leuk vinden.. HE-LAAS! Kijk mee naar de foto's die ik gemaakt heb voor, tijdens en na!
voor









uitgespoeld en wachten tot het droog is
toch nog een roodbruine glans, maar wel mooi donker
Wat vind je van het resultaat? Verf je zelf wel eens je haar of laat je dat liever door de kapper doen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...