woensdag 30 november 2011

Haircompany Teamchallenge || Stem op mij en maak kans op een horloge!

www.haircompany.nl



Misschien had je al wel gelezen dat mijn haar geverfd werd voor een fotoshoot in dit artikel.

Dit is dus het resultaat! I like!

Ik was zelf niet helemaal gelukkig met de make-up omdat die er erg donker uit zag, maar op de foto valt het uiteindelijk best wel mee.


Als je kans wilt maken op een horloge van Lacoste dan kun je op een van de foto's stemmen. Ik zou het natuurlijk leuk vinden als jullie op mij stemmen. In januari wordt de uitslag op de website gepubliceerd en degene die een horloge heeft gewonnen zal contact mee worden opgenomen.

Stemmen kan op www.haircompany.nl Klik op het plaatje zoals afgebeeld helemaal bovenaan dit artikel en op die pagina kun je je stem uitbrengen.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...