donderdag 17 november 2011

Shick* VIPday

Over Shick*
Shick* staat garant voor de ultieme 'Shoekick' en is de Shoe Heaven voor vrouwen die bij elke outfit een matching shoe willen. Fashionable, sexy, trendy met de keuze uit pumps, flats, booties en sandals. Elke maand wordt de collectie uitgebreid! De collectie is dus altijd verrassend, hot en volgens de laatste catwalk trends! 


bron: Shick*

Op vrijdag 11 november ben ik afgereisd naar het mooie 's Hertogenbosch. Daar zit namelijk het hoofdkantoor van Shick*. Ik werd ontvangen met een kopje thee en een tompouce. Jeetje, dat was wel een beetje heftig zo op de vroege morgen!




Voor de Shick* VIPday had Shick* een aantal Shick* VIP's uitgenodigd om eens een mening te geven over de collectie van Shick*.
Ik was als eerste aanwezig waardoor ik gauw even wat foto's kon maken.








komen ze je niet bekend voor? ;-)


Wat een pareltjes allemaal he :-). Jammer dat ze allemaal maat 37 zijn, anders had ik er een hoop wel willen passen! Natuurlijk kan dit gewoon in de winkel, want Dolcis verkoopt schoenen van Shick*!


Er waren zeven plaatsen gereserveerd, maar uiteindelijk zaten we er met zijn vieren. Heel erg leuk want we hadden allemaal een heel andere smaak!




In de ronde 'Review & Preview collectie' was het de bedoeling dat we gewapend met 5 roze en 5 gele stickers met je naam er op, schoenen ging 'raten'. Roze plakte je op een schoen die leuk vond en de gele plakte je op een schoen die je niet leuk vond. 




Mijn top 5... natuurlijk mochten mijn gouden beauties niet ontbreken :-)
Helaas heb ik geen foto van de 5 schoenen die ik wat minder vond. Ik zeg expres 'wat minder', want het kan haast niet dat ik schoenen niet leuk vind! Ik vond het zo moeilijk kiezen!!


Dit zijn alle schoenen bij elkaar van de vier mensen die 'niet leuk' werden gevonden. De meningen verschilden ontzettend!
Na deze leuke ronde gingen we het hebben over de website  Wat zijn de verbeterpunten en wat was er al goed aan de site wat niet veranderd moest worden?




Er ontstond een discussie over winacties en dergelijke, maar uiteindelijk hebben we de website niet echt goed besproken, hierdoor is mijn conclusie dat de website er prima uit ziet!


Het was een kort ochtendje, maar dit kwam ook omdat we maar met vier VIP's waren, waardoor er tijd over bleef. Nu werd de goed gevulde goodiebag uitgedeeld. Ik heb me in kunnen houden en heb echt thuis pas gekeken wat er in zat. En wat is hij leuk!




De portemonnee met de gesp is in gebruik, ik was echt aan een nieuwe portemonnee toe! Het boek 'Pretty Little Liars' ben ik aan het lezen en de cadeaubon moet nog uitgegeven worden, hier volgt natuurlijk een artikel van als ik dat gedaan heb!
De twee telefoonhoesjes van Invito kan helaas niet over mijn telefoon, dus misschien komt er wel weer een leuke winactie aan.. you never know!! Leuk kleinigheidje.. wat denk je dat er in het kleine magnumverpakkinkje (is that even a word?!) zit... ?


ZO COOL!

Tot slot... what was I wearing?



Natuurlijk droeg ik Shick* schoenen! Omdat het een uur rijden was had ik mijn Uggs aan in de auto.

Shick*, super bedankt voor de uitnodiging en de super superleuke goodiebag!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...