woensdag 28 december 2011

Bedankje voor mijn volgers/lezeressen! | winactie!

Source: despair.com via Suse on Pinterest
 (being sarcastic *lol*)

Het is zover!! Ik heb 500 volgers op Twitter en 50 volgers/lezeressen (ook lezers?) op Bloglovin.

Ik had jullie beloofd een winactie op te zetten als het zover zou zijn, dus bij deze.

Wat valt er te winnen en wat moet/kun je ervoor doen?!



mooie losvallende zwarte top. Te dragen met maat S-M-L
Invito telefooncover 
What to do:

1. Volg mij op Bloglovin en 'like' dit bericht.
2. 'Like' de Facebook-pagina van Fashion Cranberry
3. Volg mij op Twitter en tweet het volgende: "@fash_cranberry heeft wat te vieren en daarom maak ik kans op leuke prijzen. Doe mee op http://goo.gl/AF1Jl en maak ook kans! RT :-)"
4. Laat een comment achter met daarin je Twitter of Facebook gegevens zodat ik contact met je op kan nemen. Vertel in je comment welke van de eerste drie punten je gedaan hebt en eventueel een linkje. Het is niet verplicht om alledrie de dingen te doen, maar minstens een van de drie is wel verplicht om kans te maken op een van de prijzen. Vertel ook in je comment waar je voorkeur naar uit gaat, de top of de telefooncover.

Er zijn straks dus twee winnaars!

Deze winactie is voor iedereen toegankelijk die in Nederland of BelgiĆ« woont! De actie loopt tot 31 januari 2011 23:59!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...