zondag 25 december 2011

Bestelling binnen || Diewilikhebben en MissLipgloss

de wedges kun je hier vinden



Jaaaaa Cynthia van Miss Lipgloss heeft haar webshop geopend! We zaten er al met smart op te wachten en volgden haar op Twitter en haar weblog wanneer ze open zou gaan, nu is het dan zover en natuurlijk heb ik meteen een bestelling geplaatst die binnen 2 werkdagen binnen was!


Over Cynthia (tekst komt van haar eigen website)
Zeg je MissLipgloss, dan zeg je Cynthia. Zeg je Cynthia, dan zeg je MissLipgloss. Ik ben Cynthia, het meisje achter de site en de shop! Ik ben 21 jaar, woon in Zwolle en ben gek op alles wat met beauty en visagie te maken heeft. Ik heb VWO gedaan, daarna HBO journalistiek. Ik haalde mijn propedeuse in 2009 en stopte dus na twee jaar in 2010, omdat ik het niet meer kon combineren met het runnen van mijn blog.
In 2010 deed ik de Make Up Course bij B Academy door Pascale Tesser, waar ik alle ins en outs van de visagie leerde. Ik ben dan ook een visagist! Dat was een droom die uitkwam. Je kan me dus ook inhuren! Ik deed de opleiding wel puur om meer te kunnen en te weten voor MissLipgloss.nl, dat vind ik erg belangrijk.Naast beauty, schrijven en bloggen vind ik nog heel wat andere dingen leuk. Ik ben gek op social media en marketing en verdiep me daar heel graag in. Ik verslind boeken, blogs, seminars (kan je die verslinden?), workshops en doe er zelf natuurlijk ook veel mee. Ik studeer dan wel niet meer, ik leer graag! Fotografie is een hobby van me, en ik lees graag en veel. Verder houd ik van reizen, uit eten gaan (sowieso: lekker eten!), tijd doorbrengen met leuke mensen en films.
Mijn grootste passies zijn toch wel cosmetica, bloggen en ondernemen. Dat doe ik zo ongeveer 24/7 en het verveelt nooit. En het allerleukste: dat combineer ik hier op MissLipgloss.nl en de Miss Lipgloss Shop.
Wat ik besteld heb:
hand- en voeten creme (2x100ml) 5,95EU
Je vindt dit product hier.
Golden Rose nagellak met 'flakies' (soort glittervlokjes)  4,95EU verkrijgbaar in verschillende kleuren.
 Je vindt dit product hier.
lief kaartje erbij. ook grappig: bijpassende tape om het doosje!
Billy Jealousy testertjes! Leuk!
 Je kunt Cynthia / Miss Lipgloss ook 'liken' op Facebook.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...