vrijdag 30 december 2011

Bestelling + gewonnen

Via Glorious Ladies heb ik een tijdje geleden mee gedaan aan een winactie en deze had ik gewonnen, leuk! Helaas kwam het pakketje wat later (dit kwam ook door mezelf), maar hierdoor kreeg ik er nog een kleinigheidje bij. Super lief!



Het armbandje en ringetje zijn van Sieradenkistje.nl en de oogschaduw kreeg ik als extraatje.

Het volgende wat binnen kwam gisteren ben ik echt zo enthousiast over, sinds kort heeft Fashiolista zogenaamde pop-up deals. Dat zijn deals die voor beperkte tijd online staan op deze pagina.
Een tijdje terug boden ze Chanel nagellak aan in de kleur 531 Peridot aan van 25 euro voor maar 15 euro! Deze kleur staat al een tijdje hoog op mijn wishlist en dit kon ik dus ook niet aan me voorbij laten gaan.


Heb jij laatst nog iets leuks geshopt of gewonnen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...