maandag 19 december 2011

eBay || bestellingen binnen

(klik voor groter formaat)
Ik betaalde hier 1,49 + 1,00 (dollar) voor bij deze verkoper

Ik heb dit betaald op 7 december en kreeg het vrij kort daarna binnen (geen idee eerlijk gezegd)

Er staat ook nog een heel onzin verhaal op de achterkant:
Sometimes life is so hard that it nearly kill you:
Everyone knows you work hard except the boss; each brownnoser gets promotion but you don't: one day you get fired but you just don't know why... You were really stabbed in the back and that's exactly why we are here! Lose my face coaster will help you enslave anyone you desire to do Your budding!
They'll be loyal and devoted; they work hard and never complain! Enslave them as often as you like. Not only does it keep the bad spirits away. Just enjoy it!!


The best 3 steps of usage:
For example you hate your boss..
1. aim the product at that guy you hate
2. hold it and repeat the guy's name 3 times in your heart
3. the magic becomes effective as soon as you locate it!


op het plaatje zie je ook drie dingen die je er NIET mee moet doen:
1. do not use as an ear pick
2. do not use as a backscratcher
3. do not use as a poisontester

Weird huh?! Ik wilde gewoon een roerstaafje voor in een wat hogere kop (thee).

voor twee telefoonhouders betaalde ik $2,99 bij deze verkoper
Ik heb dit betaald op 11 december 2011 en kreeg ze vandaag (19 december) binnen. Snel! Leuk dat er twee in een verpakking zitten. Een voor mijn diensttelefoon en voor mijn gewone telefoon. Ideaal!

Heb jij laatst nog een leuke aankoop gedaan op eBay of heb je gewoon een leuke tip?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...