zaterdag 31 december 2011

Happy New Year?








Van 2011 naar 2012..

Ik heb er dubbele gevoelens bij..

2012 voor mij:

* eind februari wordt mijn huis na 2,5 jaar verkocht (onder voorbehoud natuurlijk, maar het is zo goed als zeker)
* vanaf dan begint het afbetalen van de restschuld (die niet lullig is)
* vanaf oktober 2012 mag ik na 2 jaar weer van functie veranderen binnen de organisatie... (I'm glad)


Op zich zijn die drie punten positief natuurlijk, maar voor mij komt er op de een of andere manier zo ontzettend veel stress bij kijken. Sinds het huis te koop staat ben ik zo'n 5 kg afgevallen. Op zich niet zo erg natuurlijk, maar hierdoor is mijn weerstand gedaald tot nul. Ik ben continue verkouden bijvoorbeeld.


Voor een shopaholic als ik ben is het ook echt een waardeloos vooruitzicht dat ik echt NIKS mag kopen! NIKS. Gelukkig heb ik nog maar de helft uitgegeven van mijn Nelly.com waardebon, maar toch. Die geldt maar tot april 2012. Misschien worden daardoor mijn blogjes ook wel minder, aangezien ik vooral over aankoopjes blog. Winacties, misschien wordt dat ook wel minder. Ik kan nu nog niks beloven. Ik baal van dat alles behoorlijk.

Misschien post ik wat meer persoonlijke dingen, ik hoop niet dat dat bezoekers kost ;-).

En over mijn werk.. tja.. daar zal ik maar niet teveel over loslaten, laten we het er op houden dat de reorganisatie het werken niet leuker maakt. Nog 10 maanden.. dan hoop ik weer een leuke switch te maken, ook al weet ik nog niet precies wat ik wil binnen de organisatie.... oohhhh wat lekker vaag voor degenen die niet weten wat ik doe... sorry!!!!!!!!


Voor jullie wens ik natuurlijk het aller beste en hoop ik dat ik jullie nog vaak tegen kom op mijn  blogje of op die van jou!

Liefs, Wieneke.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...