vrijdag 2 december 2011

Styliste Danie Bles voor Riviera Maison

Bron

Ik HOU van mode (dat wisten jullie al), maar ik HOU ook heel erg veel van Riviera Maison. Eerder liet ik al zien dat onze hoekbank behoorlijk Riviera Maison is.

Maar nu, vertel ik jullie over gisteravond. Styliste Danie Bles lanceerde in samenwerking met creative director van Riviera Maison; Nico Tijsen een limited collection met een viertal mode-accessoires.



Ik had een beetje pech dat de GPS op mijn telefoon mij in de steek liet op het moment dat ik mijn auto geparkeerd had in de Byzantium parkeergarage. Ik ben namelijk niet zo bekend in Amsterdam. Gelukkig kwam ik een aardig stel tegen dat mij de PC Hooftstraat in stuurde, want de Riviera Maison Conceptstore zit in een zijstraat daarvan, Van Baerlestraat 2-4.

De speciale collectie 'by Danie' is vervaardigd van honderd procent lamswol met een fijn lurex accent en verkrijgbaar in vier mooie kleurcombinaties.

iPad-cover 14,95 eu Bron
muts 19,95 eu Bron
shawl 29,95 eu Bron
Throw 130x180 99,95 eu Bron 



Danie Bles en Nico Tijsen Bron
Danie Bles en ik op Polaroid!
De byDanie limited collection is vanaf vandaag exclusief verkrijgbaar bij deze verkooppunten. Klik daar op de locatie voor adresgegevens.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...