zaterdag 3 december 2011

Uitslag winactie Nelly.com

Allereerst.. iedereen bedankt voor het meedoen! Jullie waren enthousiast, dat vind ik leuk!

Voordat ik laat weten wie er gewonnen hebben, wil ik een paar wistjedatjes delen:

Wist je dat...

  • op 14 december 2011 mijn weblog 1 jaar bestaat?
  • ik bijna 500 volgers heb op Twitter?
  • ik bijna 50 volgers heb op Bloglovin?
  • ik nu 35 volgers heb op GFC?
  • ik weer een winactie ga organiseren als ik die 500 en 50 volgers heb? Deze keer ook voor als je buiten NL woont ;-)
En dan nu... de uitslag!

Via random.org ben ik tot de volgende winnaressen gekomen:

Gefeliciteerd Mariette (@Lovely_MSW)! Jij hebt het jurkje van Nelly.com gewonnen!

Gefeliciteerd Marlous (@lousje91)! Jij hebt de lipstick van Nelly.com gewonnen!

Willen jullie mij een mailtje sturen op fashioncranberry@gmail.com met jullie adresgegevens, dan zorg ik dat jullie zo snel mogelijk je prijs in ontvangst kunnen nemen. Nog voor de kerstdagen! Dus reageer snel!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...