maandag 23 januari 2012

DIY | vouw je eigen boekenlegger





Regelmatig kijk ik bij Serena op Beautylab waar zij leuke artikels plaatst die vooral met beauty te maken hebben. Altijd leuk om naar te kijken, en eventuele tips mee te nemen. Haar shoplogs kijk ik nog het liefst naar,  I mean.. I love shopping en Serena dus ook. Maar waar ik nu naar toe wil.. laatst plaatste zij een artikel dat ze op Bloomize.com een leuke DIY voorbij had zien komen. Vouw je eigen origami hartjes boekenlegger! Leuk voor Valentijn of gewoon voor iemand die je heel lief vindt! Ik heb hem dan nu even voor mezelf gevouwen want mijn vriend haat lezen!


Serena heeft in haar artikel een filmpje geplaatst die ik meteen enthousiast volgde, het is zo simpel! Net als zij heb ik nog een aantal blokjes met papier liggen van de Action, dus ik heb het op precies dezelfde manier gedaan en hij is even groot geworden. Kijk mee naar mijn resultaat:












Note: na het maken van deze foto's heb ik de twee kleine witte hoekjes bovenin ook nog weg geknipt.


Ik ben echt gek op dit soort DIY's die ik meteen uit wil proberen. Ik had het hele artikel nog niet eens gelezen en ik zat al te vouwen. Heel erg leuk om te doen en zo makkelijk met een filmpje, want je zet hem even op pauze of je spoelt even terug als je het nog eens wilt zien. 


Ga jij ook wel eens meteen aan de slag als je een DIY ziet? Ga je hem ook  maken? Laat hem hier dan even zien, ik ben benieuwd!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...