woensdag 25 januari 2012

Fun | MatchBoox

Gister vertelde ik jullie over het feestje waar ik geweest was in Panama, Amsterdam. Ook vertelde ik over de goodiebag die samengesteld is door Rejhan Putz. Er zaten een hoop leuke producten en kortingscodes in, maar wat mij het meest opviel was de zogenaamde MatchBoox. Ik kende dit concept wel, had ook de website wel eens bezocht, maar heb uiteindelijk nooit een exemplaar gekocht. Kijk met me mee:



Een boekje zo groot als een luciferdoosje! Beter nog, het IS een luciferdoosje.


In het luciferdoosje zit een strookje opgevouwen papier, met daarop.. een kort verhaal.


Kijk voor meer informatie over MatchBoox op http://www.matchboox.com/

Wat vind jij  van dit concept? Ik vind het persoonlijk zo origineel en leuk om cadeau te doen!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...