maandag 2 januari 2012

Mijn goede voornemen | Free Fashion Challenge 2012



Eigenlijk wilde ik een 365-project starten, maar kon maar niks leuks bedenken. Het moest namelijk niet teveel geld kosten.
Op 31 december 2011 kwam ineens de tip van I Love Fashion News voorbij. Een ultieme uitdaging, een no-buy voor een heel jaar!
Het doel hiervan is uiteindelijk dat je waardering voor mode vermindert en op langere termijn zal je verantwoordelijker gaan shoppen.

Eerlijk is eerlijk.. ik heb me aangemeld omdat ik mijn geld goed kan gebruiken voor het aflossen van mijn restschuld en dit is een erg goede stok achter de deur.

Mijn ervaringen zal ik delen op mijn nieuwe 365-weblog. Op Fashion Cranberry vind je die onder de pagina 'Free Fashion Challenge'.

Ik ga het zwaar krijgen, want ik ben een echte shopaholic. Jullie steun en comments kan ik goed gebruiken!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...