dinsdag 24 januari 2012

Party | Fashion Addicted 2012

Via Twitter zag ik een berichtje van Rejhan Putz dat er via entreeticket.nl kaartjes geveild werden voor Fashion Addicted in Panama, Amsterdam. Ik heb natuurlijk geboden en had uiteindelijk 2 kaartjes (excl. 4 eu adm. kosten) voor 12 euro. Super leuk! De eerste honderd bezoekers zouden zelfs een goed gevulde goodiebag krijgen, samengesteld door Rejhan Putz herself!

Zaterdag 21 januari was het dan zo ver! Nadat ik vanuit Huizen via Uithoorn naar Amsterdam ben gereden, kon ik gewoon voor de deur van Panama parkeren! Super natuurlijk, nu konden we onze jassen in de auto laten liggen, dat scheelde weer garderobe ;-). Parkeren kost daar tot middernacht 3 euro per uur en daarna was het gratis tot 09:00u de volgende ochtend. Ideaal, aangezien wij om 22:30u aankwamen!

Als een kudde vee werden we in de hal ontvangen en hebben moeten wachten voor het detectiepoortje tot ze ons rond 23:15u binnen lieten. Hier gaven we onze e-mail af die ik gekregen had van entreeticket.nl. Wat kregen we terug? Een strookje met daarop de tekst: GOODIEBAG... wij blij, we hoorden dus bij de eerste honderd. Deze konden we ophalen als we weer naar huis gingen. Dat is wel fijn natuurlijk.

We konden doorlopen naar de zaal waar het feest plaatsvond. Het eerste wat me opviel was hoe mooi iedereen er uit zag! Echt een fashion event als je het mij vraagt! We hebben echt onze ogen uitgekeken wat mensen aan kleding droegen en welke accessoires daarbij. Ik hou daar echt van, zo doe je ook weer inspiratie op!

De muziek was ook helemaal onze smaak! Brothers in the Booth, ze zagen er niet alleen erg prima uit, maar de muziek was heerlijk!

Om 01:30u begon de eerste modeshow, deze was van designer Michel-Angelo Winklaar, hij werd in 2009 winnaar van MAFB(Music And Fashion Battle), zijn collectie hiervoor vond zijn weg naar museum Paviljoens in Almere. Hij ontwierp de kleding voor de theatertour van zangeres Berget Lewis en deed in 2011 mee als kandidaat in het RTL 5 programma Project Catwalk. De collectie die Winklaar tijdens Fashion Addicted presenteert is zijn tweede wintercollectie waarmee hij laat zien waar hij goed in is: een collectie met sterke vrouwelijke vormen en kleurrijke materialen.


Na tien minuten pauze kwam de volgende modeshow, ook deze modellen zagen er stunning uit! 
Couturier Anna Grigorion. Deze Armeens-Nederlandse ontwerpster uit Den-Haag begon als dirigent en pianiste totdat ze haute couture ontdekte. Ze leerde zichzelf het ontwerpen aan en stortte zich daarna op privĂ© opleidingen bij couturiers in binnen- en buitenland. Ze is o.a. bekend van het RTL 5 programma Project Catwalk en wil tijdens Fashion Addicted haar "poent" weer maken. Deze keer met haar chique stijl van klassieke en extravagante couture.Ze gebruikt bewust het woord "haute couture" niet, omdat je die titel volgens haar moet verdienen.

Omdat ik er al een redelijk lange dag op had zitten (ik had gewerkt van 12:00-16:00 in Rotterdam) en ik moest nog een stukje rijden, zijn we om 02:00u naar huis gegaan. Ik denk dat we nog wel een aantal dingen gemist hebben, maar wij hebben in ieder geval een zeer geslaagde avond gehad.

Ik heb mijn vriendinnetje weer thuis afgezet in Uithoorn en kwam rond 03:15u thuis aan in Huizen en was zo ontzettend blij dat ik in mijn bedje lag!

De inhoud van de goodiebag:
blikje She energydrink, blikje BEQ energydrink, armbandje van SaZjewelry, sample lavender cleansing gel van artisan naturals, (mannen)boxershort van Vavoom, 2 kaartjes voor Joshua's tree party in Panama, armband van ?, oogschaduw van Make-upstore, reclamefolder van SweetestDesign (heel leuk ingepakt met snoephartjes inside!), sample van chanel, Allure, MatchBoox (komt apart een artikel over!), visitekaartje van Masterpiece of Cake, info over music festival, panama, kortingsbon van tipicorio, verder nog wat info en kortingsbonnen van verschillende instanties, tijdschrift van Make-upstore
Mijn outfit:
colbert/Very (veromoda) | top/Nelly.com | riempjes/Primark | skinny/H&M | pistol boots knock-offs/Nelly.com | tas/Fiorelli | ketting/Monki | verenoorbel/YourFeatherFashion
Manou et moi :-)
Sfeerimpressies door Floris Naber (fotograaf) op willekeurige volgorde:




















De onderste 9 foto's zijn van Floris Naber | http://www.fnfotografie.nl | Facebook

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...