dinsdag 31 januari 2012

TAG | 11 questions

Dankjewel Nathalie!


Deze tag heeft een aantal regels:

  1. Plaats de regels van de tag op je site.
  2. Iedereen die wordt getagged moet 11 dingen over zichzelf vertellen
  3. Antwoord de 11 vragen die degene die je heeft getagged heeft gemaakt en bedenk 11 nieuwe vragen voor degene die jij gaat taggen
  4. Je MOET de tag doorgeven aan 11 anderen
  5. Ga naar hun pagina en laat ze weten dat ze zijn getagged
  6. Je mag niet iemand taggen die deze tag al heeft gekregen
  7. Geen trucjes bij het taggen! Je MOET echt 11 mensen taggen en dus geen klets zoals ‘Ik tag iedereen die dit leest’ of ‘Ik tag iedereen die deze tag over wil nemen.
Laat ik maar meteen beginnen:

11 'dingen' over mezelf:
* ik ben gek op nagellak en parfum! Ik heb heel lang parfum en nagellak verzamelt, maar heb een tijdje terug dat allemaal opgeruimd en heb nu alleen nog parfum en nagellak die ik ook echt gebruik. Tja.. ruimtegebrek, nutteloze hobby.. kies maar iets.

* stiekem ben ik best wel trots op mijn haar. Veel mensen met steil haar klagen dat ze krullen willen en andersom. Ik heb zelf een flinke slag in mijn haar. Ik kan het heel makkelijk steil maken met de steiltang of met een fohn, maar een flinke bos krullen heb ik al door met een beetje schuim door mijn haar te rommelen.

* ik doe dit jaar mee aan de Free Fashion Challenge. Dit is voor mij echt de allergrootste uitdaging omdat ik zo graag kleding, schoenen en accessoires koop! Ik doe dit niet (zoal het bedoeld is) om mode minder te gaan waarderen, want dat gaat niet lukken.. het spijt me. Ik doe dit echt omdat ik mezelf moet verplichten om niet ‘onnodig’ geld uit te geven.

*Op 1 februari is mijn huis na 2,5 jaar eindelijk verkocht! Geen gedoe meer met mijn ex die daar woonde.. Ik zal eerlijk toegeven dat dat behoorlijk wat stress heeft veroorzaakt.

* Maar er is ook leuk nieuws bij te vertellen… mijn vriend en ik gaan dit jaar nog verhuizen! We gaan terug naar waar ik vandaan kom. Ik ben namelijk in Noord-Brabant geboren. Het bod is al gedaan en eigenlijk is het al zo goed als zeker!

* Ik heb een behoorlijke schoenentic, maar ook shawls en tassen zijn wel een verslaving.. Bij de laatste telling had ik ruim 80 paar schoenen.

* Ik ben militair, maar in mijn vrije tijd ben ik liever met echte vrouwendingen bezig, zoals mijn weblog natuurlijk, shoppen, fashionevents, modeshows, figureren, model staan.  Ik stoor me soms stiekem aan mensen die in hun vrije tijd kleding of accessoires dragen met camouflageprint.. of die kisten dragen met hun broek er in.. terwijl ze dus soms zelfs ‘anti-militair’ zijn.. Snap jij het?

* Ik volg heel veel fashionblogs via bloglovin, maar ook blogs over beauty vind ik leuk omdat ik soms wel wat tips kan gebruiken haha. Ik vind het ook leuk om DIY sites te volgen en soms zelfs uit te proberen.  Vooral sieraden en knutseldingen.

* Ik heb ruim 19 jaar gehockeyd, maar sinds ik in 2010 geopereerd ben aan mijn pols, durf ik niks meer aan sport te doen. Bang om te vallen of bang dat mijn beperking aan mijn pols het sporten in de weg zit door pijn of door het niet ver genoeg te kunnen buigen. Ik heb ook paard gereden, maar ook dat durf ik niet echt met mijn pols. Dit is echt balen! Ik heb serieus geen hockeystick meer aangeraakt.. zelfs nog niet om het te proberen. Ik ben zo bang dat het helemaal niet meer kan.

* ik  ben een theeleut! Ik kan de hele dag door thee drinken, ook in de zomer!

* je kunt me eigenlijk nergens voor wakker maken ’s nachts, alleen als het huis in brand blijkt te staan of we hebben de jackpot gewonnen. Verder moet je even wachten tot een redelijk tijdstip ;-). Nou.. als er iets heel ergs is met mijn ouders of broertjes mag je ook ’s nachts bellen.. vooruit dan maar ;-)… Ik slaap gewoon graag.. sorry!!!!!!!



11 vragen die Nathalie voor me heeft bedacht:
  Wie is jouw stijlicoon en waarom?
Ik heb niet echt een vast stijlicoon, ik heb echt mijn eigen stijl, maar kijk graag een beetje af bij de bekende fashionblogs of gewoon op straat.

Welke kleuren draag jij het liefst in je kledij en waarom?
Ik draag het liefste aardekleuren en groen, maar dat is omdat ik zeker weet dat het me goed staat. Op de middelbare school stond ik bekend als het roze meisje, omdat ik altijd wel iets roze aan had. Ik droeg ook veel felle kleuren, had overal lak aan!

Welke kleuren draag je liefst wat betreft make up en waarom?
Qua make-up draag ik het liefst niet te opvallende make-up omdat ik eigenlijk geen idee heb wat me staat. Vroeger bleek ik ook allergisch te zijn voor bepaalde make-up dat ik me er ook nooit in verdiept heb. Soms draag ik een lijntje op mijn ooglid en mascara, maar verder doe ik er eigenlijk niet zo veel aan.

Mocht je al het geld van de wereld hebben, wat zou je kopen en waarom?
Ik zou eerst mijn lening afbetalen voor de restschuld van mijn huis, ik zou zorgen dat mijn familie en mijn vriend zijn familie niks te kort komen. Verder zou ik willen dat ik dan financieel kon helpen met de aarde beschermen tegen natuurrampen, dat vind ik zoiets engs en onvoorspelbaars.

Hoe ga jij je kinderen later noemen / hoe noemen je kinderen en hoe ben je op de namen gekomen?
Ik heb daar vroeger wel eens een schriftje van gemaakt, maar die heb ik al heel lang niet gezien. Ik geloof dat ik een meisje Willemijn zou noemen omdat bij mij in de familie de naam Wilhelmina veel voorkomt (dat is mijn doopnaam ook). Verder denk ik daar helemaaaaaal nog niet over na!

Heb je een vriend / vriendin? Waar hebben jullie elkaar leren kennen?
Ik heb een vriend sinds 2009, ik heb hem op het werk leren kennen in 2007 maar in het begin was dat nog niks, dat is pas later opgebloeid. We wonen sinds 2010 samen en gaan dit jaar voor het eerst samen een huisje kopen.

Wie is jouw favo zanger / zangeres / groep en waarom?
Beyonce! Zij is zo puur en mooi en weet je echt te raken. Ik ben in 2009 bij een concert van haar geweest in Ahoy, dit was zo gaaf!

Wat is je favo boek en waarom?
Ik heb meerdere favoriete boeken, want ik wissel graag af! De series van Jill Mansell vind ik erg leuk, maar Sophie Kinsella vind ik erg leuk.. uhmm… Lauren Weisberger (Devil wears Prada, Chanel chic..) schrijft ook fijne leesboeken.

Wat is je favo film en waarom?
The Notebook, met stip op 1! Ik hou van mooie liefdesverhalen. Ohja.. en Ryan Gosling natuurlijk

Wie (1 persoon) zou je in je leven echt niet kunnen missen en waarom?
Jeetje, er zijn heel veel mensen die ik echt niet zou kunnen en willen missen, maar ik kies voor mijn vriend. Ik zou het heel moeilijk vinden als ik hem niet meer bij me zou hebben.

Waarom blog jij?
Ik heb sinds ik kan schrijven de behoefte gehad om af en toe stukjes te schrijven. Het hoeft niet eens een heel verhaal te zijn, soms een krabbeltje, dan een stukje tekst wat in me op komt. Op het moment dat ik op internet weblogs ontdekte ben ik ook gaan bloggen. Ik vind het ook een leuk medium om andere mensen tegen te komen die dezelfde interesses hebben.
Source: weheartit.com via Kate on Pinterest



11 vragen die ik bedacht heb voor degene die ik ga taggen:
.    Als jij een land zou zijn, welke zou dat dan zijn en waarom?
.    Wie zou je graag ontmoeten en waarom?
.    Wat was je eerste gedachte toen je vanochtend opstond?
.    Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien?
.    Heb je er ooit aan gedacht om bij Defensie te solliciteren? Waarom wel of niet?
.    Heb je je haar wel eens extreem geverfd? Dus van blond naar zwart of andersom?
.    Heb je wel eens iets gedaan wat je eigenlijk helemaal niet durfde? Wat was dat dan?
.    Wat is je duurste aankoop tot nu toe? En was dat een miskoop of juist niet?
.    Als je een dier zou zijn, welke zou dat dan zijn en waarom?
.  Heb jij wel eens carnaval gevierd? Zo ja, wat is dan het gekste pak wat je aan gehad hebt?
.  Noem een meubel dat je nooit van je leven weg wilt doen. En natuurlijk waarom.



11 mensen die ik tag:


Source: flickr.com via Lianne on Pinterest

   
    Deze tag heeft mij best wel wat tijd gekost, degene die hem overnemen, laten jullie dat even weten? Vind ik leuk om te lezen!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...