woensdag 18 januari 2012

Tag | Mijn ABC



Age: 25
Best friend: 
Sander! Zo cliche, I know ;-). Best girlfriend is Laura (we kennen elkaar alweer 21jaar)
Chore you hate: 
huis schoonmaken, ramen zemen, strijken! Bah!
Dreamhouse:
 een lekker groot huis met tuin op een plek zonder zorgen en lekker weer!
Essential start of your day: ik moet echt minstens mijn gezicht wassen/opfrissen en deo op anders ben ik de hele dag niet wakker te krijgen!
Favorite color: 
hmm.. moeilijk.. overwegend bordeaux rood denk ik
Gold or silver: 
ik vind allebei zo mooi!!
Height:
1,68cm (ukkepukje)
Instruments I play: 
luchtgitaar
Job Title (most recent): Wervingsvoorlichter, zaterdagbezorger (PostNL), ambassadeur PostNL, freelance figurant/model, freelance fashionblogger (oh nee, ik verdien geen geld met mijn blog.. grr) *Oh yeah, all at one!*
Kids: 
Not yet, no thank you. Vriendje wil wel heel graag.. eerst even restschuld aflossen en verhuizen naar Brabant :-)
Life is incomplete without: 
Friends, family en knuffelen!!
Music that you always listen to: 
echt teveel om op te noemen, op het moment vooral Gers Pardoel en Birdy, maar luister eigenlijk altijd de toplist op Spotify
Nickname: Wien, wordt soms nog wel eens Wino genoemd, stamt nog uit middelbare school tijd.
Overnight hospital stays: Kan ik me niet herinneren.
Phobias or fears: hoogtevrees, dieptevrees (ja serieus! als ik ergens niet kan staan in het water wordt ik gek!)
Quotes from a movie: The Notebook:
bron: Google
Reason to smile: loonstrookje, knuffelen, lief vriendje, gekke poezen die door het huis sjezen, enz.
Siblings: 2 broertjes, 20 en 23
Time you wake up: Op zaterdag (voor de post) 06:30u, doordeweeks verschillend, ligt eraan hoe laat ik moet werken.. lang leve grotendeels thuis werken.
Very important date this year: 1 februari, dan onderteken in het koopcontract en is mijn huis verkocht en ben ik ook van mijn ex af.. hoezeeee.. dat moest 2,5 jaar duren!!
Worst habit: dingen voor me uit schuiven.. niet altijd handig
X-ray’s you’ve had done: een keer toen ik mijn enkelbanden had gescheurd voor de zekerheid een x-ray. een keer voor mijn knietjes omdat ik in een knie iets niet goed heb zitten in het kraakbeen. en vorig jaar voor het laatst, maar dat was een MRI-scan voor mijn pols, hierop was te zien dat er een aantal peesjes gescheurd waren in mijn hand en dat ze een brunelli plastiek gingen uitvoeren.
Yummy food you make: ik ben vooral goed in broodjes smeren haha, hate to cook!
Zoo animal: Katachtigen!
bron: Google
Ik heb de tag gezien bij Teskuh en Femketje en vond het leuk om hem over te nemen, feel free to take it 
:-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...