donderdag 2 februari 2012

Event | Riviera Maison VIPnight Concept Store Amsterdam

Riviera Maison Concept Store, Van Baerlestraat 2-4, Amsterdam
Gisteravond was het zover, VIPnight bij de Riviera Maison Concept Store in Amsterdam. Riviera Maison kondigde deze avond onder andere aan via hun eigen website: www.rivieramaison.com
Benieuwd naar de nieuwste woontrends? Onze Rivièra Maison Concept Store wordt als eerst volledig omgetoverd naar de Spring collection. Tijdens de VIP Night op 1 februari van 19:00 - 22:00 uur kunt u als een échte VIP genieten van een stijlvolle, inspirerende en zonnige avond. U profiteert van 10% korting op alle meubels en accessoires en bij besteding van ten minste € 150,- ontvangt u een Classic Cable Throw t.w.v. € 139,- cadeau. Daarnaast zijn er heerlijke Sweets & Treats, Live DJ-set, Goodiebag, valet parking én u ontvangt als eerste het gloednieuwe RM magazine Spring 2012.



Sweets & Treats

Bestel nu uw entreekaarten à € 15,- via rivieramaisonshop.nl of in The Concept Store te Amsterdam. Wees er snel bij, want vol = vol. Bij bestelling via de webshop maakt u tevens kans op de ‘gouden entreekaart’. Met deze speciale entreekaart mag u (en een partner/vriend(in)) voorafgaand aan de VIP Night in alle rust de winkel bekijken. Onder het genot van een glas Prosecco wordt u geadviseerd door uw Personal Assistant over onze nieuwe collectie.Datum: 1 februari 2012 Locatie: Van Baerlestraat 2-4, Amsterdam Tijd: 19:00 - 22:00 uur Entree: € 15,- Dresscode: A touch of pink Gratis Valet Parking (exclusief parkeerkosten, u betaalt een vast bedrag van € 10,-) 

Ik was als pers uitgenodigd en had mijn moeder meegenomen, zij had al een keer eerder graag mee gewild, maar kon toen niet, dus de allergrootste Riviera Maison-fan was in 'tha house'. Bij binnenkomst kreeg ik al een compliment dat ik een leuke muts op had, ja die was nog van de lancering van byDanie (van Danie Bles)

Nieuwsgierig naar mijn foto's? Na de klik!












chocoladecake met mint mmm







Carlo Boszhard was er ook


"Mijn moeder en ik" bron: Riviera Maison

Wij hebben een erg geslaagde avond gehad, het enige minpuntje vond ik dat ik bij het verlaten van het feestje bij de uitgang moest vragen om een goodiebag, terwijl in mijn uitnodiging stond dat bij inlevering van de mail je die zou krijgen, maar ja, die had ik bij het binnen komen natuurlijk al ingeleverd. Gelukkig kregen we ze alsnog, mijn moeder komt natuurlijk niet voor niets vanuit het mooie Brabant helemaal naar Amsterdam gereden ;-). Zoals je in het winkelmandje zag, waren we sowieso niet met lege handen naar huis gegaan.

Ik zeg, tot de volgende keer!

Update 03-02-2012: Foto's van Riviera Maison zelf.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...