woensdag 15 februari 2012

Event | Stylescout opent haar eerste winkel


Kennen jullie de webshop van Stylescout? Ik tot voor kort nog niet, maar ik ben blij dat ik de webshop nu ken, want wat een pareltjes aan items! Van over de hele wereld verzamelde tops, jackets, jewelry en zelfs beautyproducten! Sinds het openingsfeestje op 9 februari 2012, zijn de deuren van de eerste 'offline' store van Stylescout geopend aan de Elandsgracht in Amsterdam! Ik moest helaas eerder weg waardoor ik een hoop gemist heb en helaas zelf geen foto's gemaakt heb. Gelukkig waren er nog meer genodigden met een camera! Kijk met me mee naar de foto's.


Van ieder item zijn maar een beperkt aantal verkrijgbaar om het exclusief te houden.




De eigenaresse; Eva
Foto's: Rosa van der Voorst

mijn favoriet uit de shop: Heimstone stewart perfecto jacket in mustard. Ik ben bang dat tegen de tijd dat ik hiervoor gespaard heb dat hij er dan niet meer is. Maar wat een beauty!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...