dinsdag 28 februari 2012

Fun | Digicats


Mijn vriend en ik hebben soms tegelijkertijd 'me-time' in dezelfde kamer. Ik zit lekker op Bloglovin rond te klikken bijvoorbeeld hij speelt Battle Field 3 op de Playstation3.
De katten blijven natuurlijk om aandacht vragen. Vanavond pakken ze het slim aan.

Enya helpt even met het bekijken van Bloglovin. (houdt ondertussen ook mijn telefoon even warm)
"hee, er zit wat op het scherm.. en het beweegt.. leuk!!!!" Maar goed dat we nog geen Mac hebben want ze slaat niet zachtjes op het scherm ;-).
Lara gaat gewoon op schoot liggen chillen en kijkt af en toe mee of het nog goed gaat op de tv.
Op het moment dat ik dit typ heeft Enya al een paar keer over het toetsenbord gelopen en zit nu naast me te mauwen of ik even wil aaien.. First things first ...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...