maandag 20 februari 2012

My Style | Android Apps

Ik heb sinds een paar maanden de Samsung Galaxy S in gebruik en wil jullie vertellen wat mijn favoriete apps zijn! Klik op Meer Lezen.. voor mijn favoriete apps!



Deze apps zitten er standaard op. Van deze gebruik ik de agenda, de klok en maps het meest. E-mail komt mijn werkmail op binnen en Gmail mijn mail voor mijn weblog en mijn prive mail.. Soms is altijd bereikbaar zijn heel irritant!

Ook weer de standaard apps. Ik gebruik de market natuurlijk regelmatig voor nieuwe apps. De mp3-speler gebruik ik tijdens het rondbrengen van de post. Navigatie zit ook in Maps, van Google. Notities gebruik ik wel eens. ThinkFree Office gebruik ik voor het openen van bijlagen in mails.

Smooth calendar is het eerste icoontje wat je op mijn eerste foto zag, een widget dus. Super handig, want hij synchroniseert met Google Agenda die ik heel intensief gebruik! Facebook, gebruik het toch meer op de computer eigenlijk. Zedge is zo leuk! Hier download ik mijn achtergronden en alle geluidjes en muziekjes voor mijn telefoon. 9292OV ik kan niet meer zonder, hiermee plan ik OV-reizen. Nu.nl lees ik dagelijks in plaats van de krant. GetGlue gebruik ik om films en series online bij te houden, welke ik gezien heb, door in te checken als ik iets zit te kijken. Skype, gratis beeldbellen! Tweetdeck, makkelijk meerdere twitter accounts bijhouden. 3FM radio, gebruik hem eigenlijk alleen als ik wifi heb, kost heel veel bandbreedte! MSN, ik heb het maar weet mijn inlog niet eens meer. Whatsapp!!! Gratis chatten, ik kan niet meer zonder! Tweetcaster probeer ik nu uit ipv Twitter. Tot nu toe wel oke, vooral handig met meerdere accounts.

 Appie, ik kan niet meer zonder, mijn geheugen als ik in de AH loop. Hier houd ik dus mijn boodschappenlijstje bij. Foursquare, om op plaatsen in te checken, zodat degene die jouw op FS hebben kunnen zien waar jij bent. Bankieren van ABNAmro.. ideaal, onderweg je saldo checken. Waze, een leuke community die je de weg wijst. Bloglovin', om mijn favoriete blogs te checken, gebruik ik liever op de computer, maar voor onderweg erg leuk! QR Droid is om QR-codes te scannen. Morning Energy, ken je de wake-up light van Philips? Dit is de app.. en ja het werkt! Shazam, weet je even niet hoe een nummer heet, houd je telefoon even bij de boxen en Shazam weet welk nummer het is, plus artiest en waar je het kunt kopen eventueel. Super Sudoku, tja als je je verveelt wel leuk. Het Verkeer Pro, flitsers en files, ik vind het handig om te weten! KoopZondag, wie wilt nu niet weten waar je op zondag even kunt shoppen! Datacounter, mijn internetverbruik kan ik zo in een overzicht zien. Google+, ik ben er nog niet helemaal in thuis, maar ik heb dus Google+. Moon+Reader, ideaal, ik gebruik mijn telefoon als e-reader. McDonald's, deze app laat zien waar er bij jou in de buurt een McDonald's zit. Echt handig! WDTV MediaPlayer, hiermee gebruik ik mijn telefoon als afstandsbediening voor de mediaplayer. Hoe gaaf is dat!?

Molome is eigenlijk de Instagram voor Android. Je kunt zo heel makkelijk foto's een leuk effect geven en delen via Twitter en/of Facebook. YouTube, voor het bekijken van filmpjes natuurlijk! eBay, handige app om biedingen te doen, bij te houden en bestellingen te 'raten'. Sygic handig navigatiesysteem, officieel bedoeld voor Nokia. WD Photos via deze app kan ik makkelijk foto's bekijken die op onze mediaplayer staan, ik kan zelfs vanaf mijn telefoon foto's op de mediaplayer zetten. Handig! Wordfeud, de welbekende digitale scrabble (ik speel met de naam Wi&eke). Glympse, een app om even snel zichtbaar te worden op de kaart. Je kunt zo bijvoorbeeld je afspraak laten weten waar je op dat moment bent, dat je bijvoorbeeld in de file staat, of de brug staat open. Heel handig! Zaklamp, ik heb geen flitser op deze telefoon, dus gebruik ik deze app om even bij te schijnen, het hele scherm geeft dan wit licht. Sky Radio, spreekt voor zich, maar ook alleen met wifi anders kost het me teveel bandbreedte. Google+Messenger nog niet uitgeprobeerd. Facebook Messenger wel, ideaal is dit. Als je op Facebook zit te chatten maar je moet er toch echt vandoor, dan kun je op je telefoon verder chatten. Goodreads, heb ik nog niet zo lang. Je kunt hiermee je boeken digitaliseren, dus welke je gelezen hebt, welke je in bezig bent en welke je nog wilt lezen. Ook kun je reviews lezen en zelf plaatsen. Accuweather, dat is de widget die je op mijn beginscherm zag. Handig om te weten wat het weer gaat worden. Horoscoop, staat ook op mijn beginscherm. Ik vind het wel grappig om dat te lezen.

IMDb, even snel een acteur op zoeken, in welke film zat hij ook alweer, dat soort dingen. Color Touch, voor leuke effecten voor foto's. Kut App, deze ga ik denk ik verwijderen, dit zijn een hele hoop kreten (mp3) uit de film New Kids. Radio 2, zelfde verhaal als 3FM en Skyradio. ActionSnap, hele leuke app om verschillende soorten foto's mee te maken, hier wil ik nog een keer een apart artikel over schrijven, maar moet daarvoor eerst nog een hoop foto's maken. Wikihood,Wikipedia, maar dan over een stad, dorp, plaats. Leuk als je in een voor jou onbekende plaats bent en je wilt weten wat er zoal te doen is. Viber, is mijn nieuwste app. Gratis bellen met andere Viber-gebruikers. Ik vind het ideaal!

Heb je ook zoveel apps? Gebruik je alle apps die op je telefoon staan? Ik ben benieuwd! Misschien heb je nog een leuke tip voor me!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...