maandag 13 februari 2012

persbericht | Every rainbow has a curve



Na de zeer succesvolle Curve ID Pop Up Store in de herfst van 2011, heeft Levi’s op vrijdag 10 februari a.s. wederom de deuren geopend van een tijdelijke Curve ID jeansstore. De opening van de nieuwe Pop Up Store aan de Amsterdamse Kalverstraat 101, is het startschot van de nieuwe Levi’s Curve ID campagne ‘Every Rainbow has a Curve’. Zomers gekleurde skinny jeans staan in de nieuwe Levi’s Curve ID collectie centraal. Tot en met zondag 26 februari kunnen vrouwen zich  in deze store een jeans met de perfecte pasvorm aan laten meten. Een Curve ID skinny jeans is er voor ieder type vrouwenlichaam.
Levi’s Curve ID.



Service staat, naast een bijzonder grote collectie Curve ID jeans, centraal in de tijdelijke store. Zo wordt iedere dame om de juiste ‘Curve’ te kunnen bepalen (slight, demi of bold) binnen een minuut door jeansprofessionals ‘opgemeten’. Vervolgens kan de dame in kwestie kiezen uit een zeer brede collectie fits (skinny, straight, bootcut) in vele wassingen en kleuren. De kleurrijke Curve ID Ankle skinnies zijn de nieuwste aanwinsten binnen de collectie.

In 2012 is de Levi’s Curve ID collectie reeds 2 jaar verkrijgbaar. Levi’s Curve ID is de uitkomst voor vrouwen en hun zoektocht naar een jeans met de perfecte pasvorm. It’s about shape not size!

Twee Levi’s stores in de Kalverstraat
Met de opening van de Pop Up  store is Levi’s tijdelijk nog sterker vertegenwoordigd in de Kalverstraat. Op 8 december opende het Amerikaans merk er al een zeer bijzondere winkel, welke zich kenmerkt door diverse opvallende elementen. Met name het gebruik van vele gerecyclede materialen, zoals fietsen die letterlijk uit de Amsterdamse grachten zijn gevist, vallen op. Het concept van deze winkel is ontwikkeld vanuit het idee om bestaande en plaatselijk gevonden materialen her te gebruiken en een nieuwe bestemming te geven.

De inspiratie achter de Levi’s SS2012 collectie
Levi’s® is de belichaming van de klassieke Amerikaanse stijl en moeiteloos cool. Sinds de uitvinding in 1873 door Levi Strauss & Co. is de  Levi’s® jeans het meest herkenbare en vaakst geĆÆmiteerde kledingstuk ter wereld geworden – en generatie lang tot de verbeelding sprekend van een trouw publiek. Het Levi’s® merkportfolio ontwikkelt zich ook nu nog voortdurend door een niet-aflatend pionierschap en innovatieve geest die ongeĆ«venaard is in de kledingindustrie. Onze productlijn van toonaangevende jeanswear en accessoires is verkrijgbaar in meer dan 110 landen. Personen uit de hele wereld kunnen door middel van onze jeans hun eigen individuele stijl uitdrukken. Meer informatie over het merk, de producten en winkels van Levi’s® is te vinden op www.levi.com.

pop up store
I like!!
Weet jij wat jouw curve is? Ik niet, ik moet nog steeds een fitting doen, ben eigenlijk wel benieuwd!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...