zondag 18 maart 2012

Gewonnen | So O. by Meet Miss O.

Ken je Creators of Desire? Met de bloggers:
 

Stuk voor stuk zijn dit bloggers met stijl! Hun eigen stijl! Ik hou ervan om rond te klikken op CoD en inspiratie op te doen. Een heerlijke invulling van een loze zondagmiddag. Ik raad je echt aan om eens wat artikels te lezen!

Wil je weten wat ik gewonnen heb via SoPR?
vrijdagmiddag (16-3) kwam ik thuis en lag dit gezellige pakketje voor me klaar!

"make up your mind not your face"

Het shirt is te koop via http://creatorsofdesire.com 

Nu we er toch zijn; mijn outfit in totaal:

buiten regende het en binnen was het licht slecht.. maar wilde persee NU mijn post online hebben :-)

hmm.. die jas had ik best even ergens anders kunnen hangen ;-)

I was wearing:
suede jacket: hema | tee: So O. | skinny: H&M | heels: Nelly | earrings: eBay

SoPR dankjewel!!
Twitter: SoPR

Meet Miss O:
Blog: MeetMissO
Twitter: MeetMissO en OdetteS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...