vrijdag 16 maart 2012

Shoplog | Random



Het was natuurlijk niet echt de bedoeling, maar leuk is het wel :-). Nu shop ik even niet meer, in ieder geval tot na de verhuizing (mei) dan ;-).




Kruidvat: 2 voor 4 euro! Vrolijke kleurtjes voor de zomer!
kon het bonnetje even niet vinden, dus weet niet meer wat dit kostte. Wilde het eens uitproberen, had het al op een paar blogs voorbij zien komen!
H&M: 9,95!!!
H&M: van 24,95 voor 15 euro! Echt een leuk vest voor in het hele jaar door :-)
H&M: 2,95 Bij gebrek aan de haircuff die ik steeds maar misliep heb ik nu twee look-a-likes gekocht
Yves Rocher: 1,50 per fles. Ruikt zo lekker fris!
Yves Rocher: nachtcreme 7,75 en dagcreme (met zelfbruiner) 6,54
Yves Rocher: oogpotlood 1,50
Yves Rocher: Flower Party eau de toilette (gratis) Hij ruikt mierzoet, maar dat is op zich wel lekker in het voorjaar/zomer.
Yves Rocher: cleanser testertje (gratis)
HEMA: bikerjacket 50,00 Hier ben ik zo ontzettend blij mee, natuurlijk zal ik een keer een outfitpost hiermee maken!! Hij komt op de foto iets blauwer over, hij is namelijk groen. Ik had nog een kadobon van de hema, dus hoefde maar 25,- af te rekenen, extra leuk dus!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...