woensdag 4 april 2012

eBay | Isabel Marant sneakers *knock-off's*

Je kent de Isabel Marant sneaker trend?



Bron: alle foto's gevonden op Google

Oke, I could go on forever... Vanaf de eerste dag dat ik ze online voorbij zag komen was ik om, wat een coole sneakers! Ik was helemaal overtuigd toen ik ze bij iemand zag hier in Huizen bij de Albert Heijn. Ik wilde ze gewoon hebben, moest en zou...
Maar.. heb je het prijskaartje gezien? Rond de 400 euro! Ik was er een beetje bang voor dat ik het maar moest vergeten.. Leuke 'nepperts' zijn er vaak niet... TOTDAT ik ze op eBay tegenkwam. Ik twijfelde wel, want met schoenen kopen uit HongKong or whatever had ik geen ervaring en ik had geen idee of ik invoerrechten of wat dan ook zou moeten betalen.. Maar ze kostten 'maar' GBP32,99 (EU39,88) + GBP6,00 (EU7,25). Ik heb de gok gewaagd.. op 19 maart betaalde ik via Paypal en kreeg ook nog eens netjes een trackingnumber. Super.. vandaag (4 april) zijn ze binnen gekomen. Deze verkoper raad ik jullie dan ook ten zeerste aan!



Ze lopen hemels, hopelijk komt er snel een outfit hiermee online!

What do you think?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...