zondag 22 april 2012

Shoplog | Amsterdam

Mijn vriend en ik gaan binnenkort verhuizen naar Noord-Brabant en zullen misschien niet zo vaak meer richting Amsterdam gaan. We kozen er dus voor om een dagje te gaan shoppen in Amsterdam, nu het nog makkelijk is. We hebben de auto bij Bussum Zuid gezet en zijn verder met de trein gegaan. Dat was gelukkig net de goede kant, want vanaf Amsterdam Centraal was het een drama ivm het vreselijke ongeluk wat gebeurd is (zie: http://www.nu.nl/binnenland/2793257/dode-treinbotsing-amsterdam.html )

Ik wil jullie graag laten zien wat ik  gekocht heb, na de klik!



Ik wist niet dat Kiehl's ook op de begane grond zit van de Bijenkorf, ik sloeg dus meteen mijn slag en kocht Midnight Recovery Concentrate. Ik had een sample van dit serum en heb deze helemaal opgebruikt, wat niet vaak voorkomt! Ik ben dus superblij met deze fullsize.. Nice to know: de verkoopster had dit laatste flesje eigenlijk klaar liggen voor een vriendin, maar omdat zij nog niet was geweest had ik mazzel en mocht hem meenemen. Deze fullsize kostte 39,00euro. Ik kreeg ook nog 5 samples mee om uit te proberen: Ultra Facial Toner, Ultra Facial Cleanser, Ultra Facial Cream, Ultra Facial Moisturizer en Midnight Recovery Eye.

Sinds ik afgelopen oktober voor het eerst wat gekocht heb bij Lush is mijn vriend ook helemaal om. Het moet hem niet te zoet zijn, maar de rest vindt hij ook lekker! In het nieuwe huis hebben we een bad dus we besloten om eens wat badproducten uit te gaan proberen. De verkoopster heeft ons heel geduldig alles laten ruiken en nog een demo gegeven van een aantal producten. We konden niet kiezen dus besloten een pakket te nemen met daarin: Avobath Bath Ballistic, Fizzbanger Bath Ballistic, 200g Blue Skies ans Fluffy White Clouds Bubble Bar, Blackberry Bath Bomb, 100g Karma Bubble Bar, 100g Pop In The Bath Bubble Bar, Dragon's Egg Bath Ballistic, 200g The Comforter Bubble Bar, Sex Bomb Bath Ballistic, 100g Ma Bar Bubble Bar, Butterball Bath Ballistic, Big Blue Bath Ballistic en mijn vriend wilde als extra nog Ickle Baby (eigenlijk voor babyhuidjes maar hij vond hem zo lekker ruiken dat hij hem gewoon wilde hebben). In totaal waren we 81 euro kwijt, maar wij dachten: "een dagje sauna kost ook zoveel, en hier hebben we nog langer plezier van".

Ik wilde een simpele, mintgroene top, ik liep H&M binnen, ging recht op mijn doel af en liep ermee naar de kassa. Mijn vriend reageerde al meteen dat hij zo altijd wel met me wilde shoppen. De top was 9,95euro.


Mooie maxirok met voor kort en achter lang, bij Bershka 19,99euro.

Ik kreeg hem bijna niet op een hangertje, maar ik ben zo blij met deze blouse! Ik had hem al zien hangen bij Brandy & Melville, maar liep toch weer de winkel uit met lege handen. We zaten even verderop bij Le Pub (Leidseplein) en ik bleef maar aan die blouse denken (eigenlijk aan heel Brandy & Melville, alles is daar leuk!) dus ik ben daarna toch weer naar binnen gegaan om hem te passen. Hij staat me goed, het is gemaakt van heerlijk materiaal, I had to have it! De verkoopster was ook nog zo vriendelijk om me extra op de sticker te wijzen waarop staat dat hij met koud water handgewassen moet worden. Ik ben geen fan van handwasjes, maar ik heb het er wel voor over! Deze blouse was 36euro.

We hebben verder echt super mazzel gehad met het weer! Toen we wegreden (we hadden de trein van 11:27) kwam het met bakken de hemel uit, in Amsterdam was het echt zonnig! Eenmaal weer in Bussum begon het weer te regenen! Nu net zelfs met onweer! What a day!

Hieronder nog wat Instagram foto's van vandaag:




Hoe was jullie weekend?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...