zondag 15 april 2012

Shoplog | Kruidvat 1+1 en Hema


Catrice 680 Khaki Perry / Catrice 780 Welcome To Roosywood / Herome Nagelversterker (sterk) / Rimmel London Stay Matte pressed powder 008 Cashmere / Rimmel London Wake Me Up foundation 100 Ivory / Catrice precision eyepencil 060 Khakitoo / Catrice Made To Stay Highlighter Pen

Een nieuw oorbelletje bovenin. Mijn vorige ringetje van Kruidvat was gesneuveld, dus nu een nieuwe voor 6,95.

Ik weet de prijzen per stuk niet precies, want op het bonnetje staat alleen 'Make-up Catrice' of 'Make-up Rimmel'. De Herome Nagelverharder was 11,50 in ieder geval.

In totaal was ik 35,47eu kwijt en had dus 17,02eu korting. That is nice!!!




Rokje 50% korting, dus nu 5 euro. Borstel was 3,95 en de mascara 'two-step' was 4 euro.


Ik was even naar Laren gegaan want ik vind Kruidvat in Huizen echt vervelend en te klein. Ik kan ook eigenlijk best genieten van Laren zelf, niet persee van de mensen, maar het dorpje is zo mooi!


Wisten jullie trouwens dat Inglot ook een shop heeft in Laren?


Hebben jullie nog wat leuks gescoord bij Kruidvat tijdens de 1+1 actie?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...