zaterdag 7 april 2012

Video | Unplugged Optreden 'We Are Serious'


Serieus... I'm not sure HOW.. maar ik had 'kaartjes gewonnen' van een unplugged optreden in Utrecht... verder wist ik niks.. Ik moest echt even denken waar ik nu weer aan mee had gedaan. Maar was er uiteindelijk vrij snel achter. Ik had een donatie gedaan via Saske aan de Serious Request-actie van 3FM. Het Glazen Huis stond in 2011 in Leiden en Saske en haar schoolgenootjes hadden een prima bedrag van 7003,05 euro opgehaald (uiteindelijk bleek het wat meer te zijn, maar goed).
Als bedankje was er voor de donateurs een leuke winactie opgezet. Aan deze winactie had ik dus meegedaan en hieronder zie je wat beeldmateriaal.
Vanaf Utrecht Centraal werden we muzikaal begeleid door Dionnetje1990
We gingen eerst een mega lame spelletje spelen om de tijd te doden. Ik vond het wel grappig, maar mijn vriend had alweer spijt dat hij zich mee had laten sleuren door mij haha.



Gave rap van Double G.

Double G had een Griekse vriend meegebracht die echt supergoed rapte! Klonk echt nice!

Video's:



Ik heb een ontzettend gezellige middag gehad! Na dit jammen hadden we best lang 'pauze'. Toen twijfelde ik heel even of ik met mijn vriend mee zou gaan die eigenlijk naar huis wilde, maar we zijn toch gebleven.
Al met al .. was de quiz ook best grappig ;-). Ik vond het leuk.

Misschien zag je het op de foto bovenaan al... jeeujjj bekende bloggers/vloggers/youtubers... ik ben niet er niet zo los op dat ik iedereen nou ken en dat ik alle video's gezien heb of wat dan ook.. maar wel grappig toch?! Nee ik ga nu niet zeggen wie ik wel herkende want dat is lame.. ;-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...