zaterdag 5 mei 2012

Instagram | Afgelopen week

Rustig op mijn blog, I know. 1 mei jl. hebben mijn vriend en ik de sleutel gekregen van ons huisje! Vandaar weinig foto's en weinig activiteit op mijn blog. Dat kom later natuurlijk allemaal weer goed, maar for now:

kranen uitzoeken voor bij de wasbakken in de badkamer (Praxis, Almere)
vloertegels badkamer en regendouche (Praxis, Almere)
lunchen (La Place, Almere)
Enya niet storen!
eigenlijk had ik er geen zin in, toch maar gedaan (Koninginnedag, Hilversum)
niks gewend.. oogjes dicht voor de zon x_x
Lanvin ketting (Lanvin H&M)
met Koninginnedag de hele dag in de zon gezeten, perfect! (Hilversum)
de woonkamer VOOR het verbouwen
ik kan geen behang meer zien!!!!!!!!!!!
ik heb ook  best wel mijn mannetje gestaan.. de hele bovenverdieping van zijn vloer ontdaan en de plinten losgetrokken.
Via fashionisaparty.com heb ik deze ketting een tijdje geleden gewonnen, hij is zo leuk! Ik vond hem vandaag tussen de post, helemaal uit Chili :-D. Als mijn kleding uit de verhuisdozen tevoorschijn komen, ga ik hem zsm combineren!
mm Bugles met verse roomkaas :-)
ik ben dit weekend even in het 'oude huis' omdat ik de poesjes zo mis!! Gelukkig hebben we een goede oppas, maar ik zal toch blij zijn als ze de 17e mee kunnen verhuizen!

Fijn Weekend!!!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...