zondag 24 juni 2012

Instagram | Juni

Zelf vind ik het erg leuk om blogs te zien met veel Instagram-foto's. Gelukkig krijg ik ook leuke reacties, dus hier mijn Juni in Instagram :-).

Shopping @ Amsterdam | Brandy Melville

Meer na de klik!



Goodmorning kittehs!
Nieuwe telefoon! Samsung Galaxy SII PINK!
uitzicht vanaf de 'computerkamer'
laminaat leggen!
erg blij met deze bestelling bij Fashionology
nomnomnom
nageltjes gelakt met Koh Dignified
verjaardagskaarten
verjaardagsbloemen, wit van schoonmoeder en roze van beste vriendinnetje
wennen aan mijn nieuwe kapsel
heerlijke aardbeientaart!
EK-oufit met Bavaria jurkje en Fashionchick pumps
lievelingskleur, maar ook slechtste kwaliteit
weer nageltjes lakken! Arosa Mavala en Catrice 'Pimp My Shrimp'
soms slaat de verveling toe ;-)
ik voelde me ZO sexy ;-). Brullie van M&M's en vestje van Lidl
Buddha to Buddha armband gekocht van verjaardagsgeld
knuffelpoes
zo blij dat mijn oude Macbookje zo lang meegaat
Instagram is leuk!
nog een knuffelpoes
18 juni waren lief en ik 3 jaar samen dus besloten we wat leuks te gaan doen de dag ervoor. Op de scooter naar Willemstad!
wat een wijsheden in de Flow
met Guusje en Great naar het Liesbos
cadeautje van mijn ouders, omdat lief en ik 3 jaar samen zijn.
in Augustus naar Parijs!
heb pas 1 hoofdstuk gelezen
mijn lieve chillpoezen
bier en voetbal
Gossip Girl marathon
uit eten met mijn ouders bij het Turfschip, Etten-Leur
mmm desert!
Thanks a Windmillion van OPI en een nailartsticker van Essence

Zo dat waren er weer best veel! Volg je mij al op Instagram?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...