vrijdag 1 juni 2012

Instagram | Some days..


1 mei 2012 kregen mijn vriend en ik de sleutel van ons nieuwe huis. Sindsdien zijn we eigenlijk alleen maar bezig geweest met het huis. 17 mei zijn we verhuisd.




ik werkte eerst als zaterdagbezorger in Naarden, en kon aansluitend meteen in Etten-Leur weer aan de slag :-) (eerst tijdelijk in Zundert en Rijsbergen)
2 dagen voor de verhuizing
Lara en Enya bestuderen hun nieuwe uitzicht
sleutel inleveren van het oude huis in Huizen
tussendoor is er ook wel tijd voor ontspanning
uit eigen tuin
ik vond hem zo toepasselijk! horoscoop van de maand mei in Cosmopolitan
supercool toch :-)
druk bezig met de trilogie van de Hongerspelen
Leurse Havenfeesten
nog steeds erg blij met mijn tattoo met mijn initialen (2008)
met Lara So You Think You Can Dance kijken. Zo is het net of de woonkamer al af is ;-)
blijft leuk om naar te kijken, auto in de wasstraat.
Volg je mij nog niet op Instagram? Gauw doen! ;-) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...