zaterdag 23 juni 2012

Love | Nelly


Vorig jaar heb ik via Fashionchick een heel erg leuke waardebon gewonnen, namelijk 1000 euro shoptegoed bij Nelly.com! Hier heb ik vooral veel schoenen van  gekocht. Maar één paar is favoriet:


Het lijken simpele zwarte pumps, maar zoals je ziet zit er aan de binnenkant een soort uitsnede. De neuzen van de pumps hebben een punt waardoor (vind ik) je ze chique kunt combineren, maar ook zeker casual.

Hieronder twee manieren hoe ik ze gecombineerd heb:


jasje: H&M / jeans: Tripper / pumps: Nelly
jurkje: Supertrash / shawl: Pieces / pumps: Nelly

Nu ben je natuurlijk nieuwsgierig geworden naar alle schoenen die ik gekocht heb met die waardebon..

vlnr: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 (staat niet op de foto)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...