vrijdag 15 juni 2012

New in | Buddha To Buddha

Voor mijn verjaardag had ik van een aantal mensen geld gekregen. Ik wist eigenlijk meteen wat ik er van wilde kopen! Ik had al een tijdje dit juweeltje op het oog. Vandaag kwam hij dan binnen!

Ik had een foto van de verpakking maar die is op een wonderbaarlijke manier van mijn telefoon verdwenen, dus die moet ik jullie schuldig blijven.

Het is de Buddha To Buddha Joost uit de Junior serie. Ik heb de armband besteld bij Selected Labels, waar nog meer mooie merken te koop zijn. Wat vooral een mooie bijkomstigheid is, geen verzendkosten!

Selected Labels is ook actief op social media, zoals Facebook.

Ik ben nooit erg fan geweest van het merk Buddha To Buddha, tot ik vorig jaar via Jewelz Agencies kennis maakte met de Junior lijn die het merk verkoopt. Vanaf dat moment ben ik fan!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...