dinsdag 26 juni 2012

new in | Sieradendisplay.nl

Ik was het zat om mijn armbandjes om een keukenrol heen te doen, dus ik besloot eens op internet te gaan zoeken naar een armbandenhouder, ook wel display genoemd. Ik begon op eBay, maar helaas werd niet alles naar Nederland verzonden en vond ik de prijzen toch nog een beetje tegenvallen. Zo kwam ik op marktplaats terecht en zag een advertentie van sieradendisplay.nl

Hier varieerden de prijzen nog wat en heb ik besloten de budget variant te bestellen. Ik was 3,95 per stuk kwijt en daar kwam 6,75 verzendkosten bij.

Op 23 juni bestelde ik twee displays en werd netjes via de mail op de hoogte gehouden en kreeg een track & trace nummer.

Vandaag (26-6) stond DHL dan voor de deur met een pakketje.

Het eerste wat me opviel was dat de displays in een soort doorzichtig plastic zakje verpakt zaten, toen ik de displays er uit wilde halen zat de onderkant vast geplakt aan het plastic. Ik trok van één display ook bijna de onderkant los, een kartonnetje vastgeplakt aan de onderkant. Ik merkte meteen de kwaliteit.


Dit is voor mij wel weer een lesje, dat ik niet voor een kwartje op de eerste rij moet willen zitten.

De displays zijn ook niet echt berekend op mijn kinderpolsjes, veel armbandjes van mij passen er niet omheen.
Je ziet dat mijn Buddha to Buddha armband precies past. Dit is een maat 18 (18 cm dus). Maar toen ik hem er af haalde stond de afruk meteen in het neppe witte leer achtige materiaal.

Ik gebruik ze voorlopig wel even want ik wil mijn armbanden gewoon NU opruimen, ik hoop dat ik de volgende keer wat meer geduld heb en goed rondkijk voordat ik wat koop.

Gevalletje jammer! Heb jij dat ook wel eens?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...