zondag 22 juli 2012

New In | Budget Shoppen


Ik had zwarte pumps nodig voor mijn werk en ging eens op zoek. Bij Van Haren vond ik niet wat ik zocht, maar zag ik wel een supergrappige actie. De schoenen die je rechts op de foto ziet, waren namelijk afgeprijsd tot 7,45eu!!! Ik paste ze.. en kon ze echt niet laten staan! Ik weet dat ik dan behoorlijk achterloop op deze trend, maar ik vind ze erg leuk!

Zoals je misschien in de gaten hebt ben ik gek op koopjes, en ik geef ik niet graag al te veel geld uit aan schoenen voor mijn werk. Bij Scapino is al een tijdje de actie '2e artikel 1 euro'. Ik moest wel goed zoeken naar pumps die me aanstonden, maar ben toch geslaagd. Een paar leuke ballerina's erbij en was dus in korte tijd drie paar schoenen rijker.

Ik heb met mezelf de afspraak dat als ik schoenen koop, dat ik dan ongeveer dezelfde hoeveelheid aan schoenen weg doe uit mijn veel te grote schoenencollectie. Deze keer vond ik dat wel lastig. Ik heb nu alleen mijn oude 'werkpumps' en een paar lage gympjes van Primark weggedaan. Ik weet niet of het echt telt, maar ik heb in ieder geval weer plek om deze netjes op te bergen.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...