maandag 13 augustus 2012

Instagram | Juli

Better late then never ;-)

nieuwe voorruit in mijn dienstauto
chillen met Enya
wat een knuffeltje soms
in Juli begonnen met "Vijftig Tinten"
creatief met nagellak en sleutels
collega die wasabi eet als kruidenboter
luchtballonvaart met de wervingsluchtballon van de Koninklijke Luchtmacht (hier boven "De Hamershof" in Leusden)
mijn schatje moest onder de douche ;-)
lief en ik richting Loosdrecht
toen hadden we eigenlijk al moeten besluiten om niet te gaan varen. Midden op het water brak de "hel" los
pretty :-) OPI Cozu Melted In The Sun
vrolijkheid in huis
weer uit eigen tuin :-)
na deel I, snel II en III besteld
er moest ook gewerkt worden
Enya kan lief lachen
blij met mijn nieuwe bril, wat minder met mijn haar wat maar niet wil groeien!

meest slecht geregelde event ooit!

Volvo Shuttledienst bij Amsterdam Fashion Week
Gestuz fashionshow

op dit mooie evenement mogen werken "Racen Tegen Kanker" op het TT terrein in Assen
Nike event: hardlopen door Amsterdam met Saar Koningsberger
BBQ in elkaar zetten
twee nieuwe lensjes voor op mijn Samsung Galaxy SII via KTCC
Nooit gewoond, toch mijn hometown!
ik moest op de een of andere manier dat kratje meekrijgen op de scooter.. dan maar zo ;-)
in goed gezelschap per kano door de grachten van Amsterdam. I'll never forget!
Love that -> ook Amsterdam
lang leve cruisecontrol, zeker nu er trajectcontrole is op de A2!
The Romance of Running event in het Paviljoen in het Vondelpark.
gratis parkeren in Amsterdam en dan verder op de fiets
Artis: mijn macrolensje is super!
niet alle knopjes kloppen, maar ach.

De maand juli was een maand van leuke dingen doen! Laat de maand augustus maar komen, want dan heb ik vier weken vrij!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...