maandag 3 september 2012

Instagram | Augustus

Weer een kijkje in mijn leven met dank aan Instagram.


Na de klik meer:



dit wondertje dreef in de grachten van Amsterdam
bij de schoonouders in de tuin genieten
eerste wedstrijdje, 2,5km. Ik was 7e vd 7 vrouwen, maar ik was toch blij dat ik het gedaan heb.
fijn cadeautje :-)
van le boyfriend
Butterflies don't know the color of their wings, but the human eyes know how beautiful it is. Likewise, you don't now how good you are, but others can see that you are special.
dit stond al zo lang op mijn 'I want it now!'-lijstje
miskoop van het jaar, de krabpaal staat ongeroerd in de kamer
zou augustus mijn maand van de vlinders zijn?
groene gelnagels, moet kunnen voor de vakantie toch
wat zitten ze lekker, nu wil ik meer meer meer :-)
Park Hilaria in Eindhoven
armcandy!
weekendje Parijs
Disneyland Paris!
kurk verwijderen... wat een drama!
deze keuken is inmiddels niet meer ;-)
een OPEN keuken!
de fiat panda van mijn moeder afgeladen met ikea keuken
de rest in de volkswagen caddy van mijn vader
de opzichter en de bouwinspectie. Hopelijk volgende maand het resultaat in mijn Instagram post. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...