dinsdag 13 november 2012

new in | eBay

Jeetje, wat is dat moeilijk zeg, na ongeveer 2 maanden 'blogstilte' wil ik echt weer bloggen! Maar zie dan maar eens te beginnen.. en waarmee?!

Ik besluit bij deze te beginnen met een aankoopje van eBay.. start easy... right?

oversized sweater "STOP killing whale"
Besteld bij deze koper, voor $13,99, dat is 11,00eu. Op 16 oktober besteld en het kwam 12 november binnen.

Voor 'eBay-begrippen' vind ik hem vrij duur, het is een vrij dunne stof. Ik weet dat de levertijd kan oplopen tot een maand, maar dat was me al een hele tijd niet overkomen, dus ik vind het wel jammer. Nu is het voorlopig geen weer om dit aan te trekken.
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat de verkoper er een 'extraatje' bij heeft gedaan.

Gelukkig zit de beschrijving erbij.
I'm back in blogland.. anybody miss me? ;-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...