woensdag 14 november 2012

Instagram | Random Pics

Te weinig bloggen ging samen met te weinig foto's maken op Instagram.. vandaar een aantal random pictures.

someday...
new in! Ik hou van brandinvites.nl!
met mijn moeder nageltjes laten zetten
Enya blijkt gek op eierkoeken te zijn. Zal vast niet goed voor haar zijn.
chillen in het laatste 2012 zonnetje. Meest ontspannen figurantendag ooit ;-)
mijn moeder krijgt het voor elkaar... ik aan de poets
dit motiveert nou  niet echt om die dozen op te ruimen ;-)
vind het nog best druk in die spitsvrije driehoek (hier op de A28)
mijn  broertje is op zijn 24e eindelijk het huis uit ;-). Mooi appartement!
Estelle (heel lief vriendinnetje/collegaatje), gaat in december voor vijf jaar naar Curacao, het afscheidsfeestje was zo leuk! Alleen Es moest veel huilen, arme schat!
Het Rijk Van De Keizer in Amsterdam. De mooiste locatie in Nederland! Hier was ik voor de Kuyichi sample sale. Ge-wel-dig!
SNAKE!
wat is de herfst mooi!
Mijn Flow kaartjes/kalender is zo wijs!
Zo gezellig :-)
Deze jongens worden misschien wel militair bij het Korps Mariniers. Meer info: www.werkenbijdefensie.nl
Toen ik dit 's ochtends zag wreef ik eerst even in mijn ogen, maar het logo zit gewoon echt niet in het midden!
Ook al tweet Johnny niet zelf, voelde ik me toch vereerd dat mijn tweet een  'favorited by' kreeg.

Ik vind bij andere blogs Instagram foto's altijd erg leuk om door heen te scrollen, wat jullie?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...