vrijdag 7 december 2012

new in | Brrr


De vorstelijke kraag is een elegante col die je tevens een stoere uitstraling geeft. De smalle col is op verschillende manieren te dragen. Lekker warm over je schouders als je het binnen koud hebt of leuk op je colbert of winterjas. De vorstelijke kraag is net even wat anders en maakt je outfit helemaal af!  Bron: Brrr.nl


Gemaakt van 30% alpacawol, 30% merinowol en 40% acryl

Naast deze mooie donkerblauwe kleur verkopen ze hem ook in het zwart, petrol, army, antraciet, denim en taupe. In de webshop kun je de Vorrrstelijke Kraag bestellen voor 45,-.

Na de bekende gouden ketting met je naam eraan nu ook een orginele Brrr ketting. 
De ketting is door A Beautiful Story, a brrrand we love, speciaal voor ons fair trade in Nepal gemaakt en daarmee dus uniek!
Hij is gemaakt van antique brass. Brass is een metaalsoort dat bestaat uit 85% koper en 15% zink. Bron: Brrr.nl
De Brrr ketting kost 19,-.

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe aanwinst! Vorig jaar zag ik het Nederlandse merk Brrr al eens voorbij komen, maar heb toen niets gekocht omdat ik 45,- toch wel een hoop geld vind voor een sjaal. Maar een tijdje terug zag ik een blogje van MissLipgloss voorbij komen en ik las hoe blij ze was met haar aankoopjes van vorig jaar en nu opnieuw wat gekocht had bij Brrr. Ik was om en besloot mezelf een Vorrrstelijke Kraag cadeau te doen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...