vrijdag 14 december 2012

new in | eBay en Kringloper

Besteld bij deze verkoper. Hij is helaas niet zo oversized als ze op de site deden geloven. Hij kostte $20,59 (15,85eu). Ik betaalde geen verzendkosten. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het een miskoop vind of niet. Ik heb hem besteld op 25-11-2012 en kreeg hem binnen op 10-12-2012.

Soms heb ik zin om zomaar een rondje te lopen door de Kringloper. Omdat ik op het moment in Etten-Leur woon, ga ik daar ook naar de Kringloper. Toen ik in Huizen woonde, ging ik het liefst naar Naarden, daar zit een ontzettend mooie en grote Kringloper.
Nu was het weer zover dat ik in de buurt was en even binnen ben gaan kijken. Ik kwam niet met lege handen naar buiten.

Dit mooie jasje van het merk Gerry Weber vond ik voor 9,95 (!!!) Het is maat 38, dus eigenlijk een maatje te groot voor mij, maar ik ga hem gebruiken als 'buitenjas'. Dan is het wel fijn als er een dikke trui onder past.

Dit leuke setje aardewerk heb ik ook meegenomen, met minimale beschadigingen. De grote was 1,75 en het kleintje kostte 0,55.

Deze fantastische kast zag ik staan voor 90,00 ik twijfel ontzettend of ik niet terug ga om hem toch te kopen! Hij is licht beschadigd aan de onderkant (zie de zwarte streep), maar ik vond dat net een leuke uitstraling geven. Ik twijfel, wat zou jij doen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...