vrijdag 21 december 2012

new in | eBay en Welikefashion

Het jurkje heb ik gekocht bij deze verkoper voor $11,44 (8,75euro). Besteld op 25-11-2012 en binnengekomen op 5-12-2012.

De trui heb ik gekocht bij deze verkoper voor $15,99 + $2,99 verzendkosten (in totaal 14,52euro). Besteld op 8-11-2012 en binnengekomen op 5-12-2012.



Deze drie items heb ik besteld bij Welikefashion
De broek is van het merk Rut m.fl en was afgeprijsd van 39,95 naar 19,98. Ik vind de broek ontzettend leuk, maar de stof is vrij dun. Ik weet niet zeker of ik hem warm genoeg vind voor de winter. Dat wordt een panty dragen eronder! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het een moeilijk te matchen broek vind, en dan bedoel ik vooral.. wat voor schoenen draag je hier onder? Het is een rechte pijp namelijk en het staat heel vreemd om de broekspijpen in lage laarsjes te stoppen. Iemand tips?

De sjaal is van het merk Soaked in Luxury en was afgeprijsd van 26,95 naar 16,17. Wat een mooie sjaal! Ik vind de kleuren mooi, het motiefje ook en hij zit heerlijk!

De oorbellen zijn van het merk Supertrash en waren 14,95. Helaas niet afgeprijsd, maar juist restocked omdat ze zo populair zijn. Ik had ze al eens besteld bij Hipvoordeheb, maar heb ze toen teruggestuurd omdat ze kapot waren. Nu zag ik ze weer bij Welikefashion en heb niet erg lang nagedacht om ze toe te voegen aan mijn winkelmandje. Ze zijn echt zo mooi en helemaal heel ;-).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...