dinsdag 11 december 2012

Sinterklaas, not my kinda thing.

Ik heb niks met Sinterklaas, ik weet niet precies waarom, maar ik vind het geen sfeer hebben. Meestal probeer ik er onder uit te komen, maar dit jaar ontkwam ik er niet aan. Op de afdeling waar ik tijdelijk werk, werd ik liefdevol opgenomen en mocht dus meedoen met het Sinterklaas dobbel spel.


Ik moet eerlijk zeggen, het was leuk georganiseerd. Iedereen had van te voren de opdracht gekregen om drie cadeautjes te kopen à twee euro. Ik ben zelf los gegaan in de Action, wat kun je daar leuke dingen kopen voor kleine prijsjes. Ik verbaas me iedere keer weer.
Er stonden hapjes en drankjes klaar en de organisatrice had een grappig gedicht geschreven waarin iedereen genoemd werd. Het dobbelen kon beginnen. Iedereen was ontzettend fanatiek, wat het eigenlijk wel weer leuk maakte. Tijdens de eerste ronde waren de cadeautjes ingepakt, maar daarna mocht iedereen de cadeautjes uitpakken en gingen we verder dobbelen, toen werd iedereen pas echt fanatiek. Echt heel grappig hoe verschillende mensen om verschillende cadeautjes zaten te springen. Ik zat zelf te azen op een set oorbellen waarvan ik wist dat een collega ze gekocht had tijdens een tripje naar Johannesburg (Zuid-Afrika). Uiteindelijk ging ik naar huis met best leuke en nuttige cadeautjes en weet je... ik vond het best geslaagd.

vlnr: mok, keukenweegschaal, notitieboekje, oorbellen
Vind jij het leuk om Sinterklaas te vieren? 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...